24775
netweters
|
152623
antwoorden
|
20723
vragen
|
Sinds 22 oktober geraken mijn mails van mijn telenet niet meer verzonden. Als ik het email adres opnieuw instel wel voor 5min. Erna zit alles weer in de postvak uit of in de concepten. Ondertussen als ik de geadresseerde wil bewerken komt er een foutmelding van automatisch in concept en blijft opspringen.
Ik heb 12 email adressen staan, en ga dus enkel maar Outlook eraf gooien en opnieuw installeren indien het duidelijk is dat het daarmee goed zou zijn.
Mijn partner had met zijn Android hetzelfde probleem maar die gebruikt zijn gsm nauwelijks om te verzenden.
Mvg
Celia
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Email verzenden vanuit gsm outlook android 10 samnote 9
Outlook eens verwijderen van je telefoon en opnieuw installeren, blijkbaar zal dit je probleem eens kunnen oplossen. Is hier nog eens voorgekomen met een persoon. Die heeft gewoon outlook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en alles werkte weer
Ik zit met hetzelfde probleem.
Mails versturen met verschillende accounts uit Outlook (android) werkt.
De mails die ik van mijn telenet account verstuur vanuit Outlook blijven hangen in postvak uit.
Wanneer ik Outlook 365 open op mijn laptop, dan staat mijn verstuurde mail in mapje 'Draft' (concepten).
1) telenet account verwijderd uit Outlook en opnieuw manueel toegevoegd.
2) Cache verwijderd van Outlook en alle accounts opnieuw ingesteld.
3) Outlook verwijderd van mijn Android smartphone en alles opnieuw geïnstalleerd/geconfigureerd.
Dit probleem blijft zich voordoen.
Onderwerp | Auteur | Gepost | |
---|---|---|---|
07-08-2024 11:34 | |||
23-06-2023 09:33 | |||
18-10-2024 07:54 | |||
24-02-2025 15:12 | |||
31-08-2023 18:59 |