Beantwoorden
Huypas
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

E-mails versturen lukt, maar ontvangen niet?

hey Netweeters,

sinds deze ochten krijg ik geen mails meer binnen. Ik kan er wel versturen. Heb contact gehad met de technische en daar zijden ze dat het kon liggen aan het teveel aan mails in de inbox. mijn volume was slechts 15% vab 5gb dus daar kon het niet aan liggen. Heb alle oude mails verwijderd(wat opgekuist dus) maar dit helpt niet. Wat staat er fout en hoe kan het dat dit gisteren nog werkte en nu niet meer. Spam komt wel binnen want deze komt in een aparte map. Heel raar...

 

thx

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: wel email versturen maar geen mails ontvangen

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-mails versturen lukt, maar ontvangen niet?

@Huypas  

Kan je ons ook vermelden waar je de emails op wil ontvangen ? Heb je het hier over de webmail van Telenet zelf of een email client ? 

 

Als je een email client gebruikt kan je het eens bekijken in de webmail van Telenet zelf. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Huypas
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

E-mails versturen lukt, maar ontvangen niet?

is via de webmail van telenet. Het rare is dat spam mails wel doorkomen.

Ook in outlook en op de mail van iphone komen ze niet binnen

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-mails versturen lukt, maar ontvangen niet?

@Huypas  

Wat gebeurd er als je een test mail stuurt naar hallo@telenet.be ? Kan je eens kijken of je die wel ontvangt ? 

 

Het email adres dat je gebruikt is dat @telenet.be of een ander email adres ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Huypas
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

E-mails versturen lukt, maar ontvangen niet?

Het mail adres is inderdaad een @telenet.be en ik heb die testmail naar hallo@telenet.be gestuurd maar die komt niet toe. 
zoals eerder gezegd spam mails verschijnen wel in de spambox. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-mails versturen lukt, maar ontvangen niet?

@Huypas  

Met de hallo@telenet.be kan je altijd testen of er een probleem is met je email adres, lees enkel een @telenet.be adres. In dit geval komt er dus geen reactie op en dien je de klantendienst te contacteren. Hun zullen een case maken voor de backoffice om je probleem verder op te volgen en op te lossen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
lesley1
Ex-Moderator
Berichten: 9
WOW, overzichtelijk! Say what?! Alles op zijn plek! Nog geen reader's digest? :-)

E-mails versturen lukt, maar ontvangen niet?

Hey! 

 

Ik lees dat je geen e-mail meer kan ontvangen. Kan je eens de stappen overlopen die je via volgende link kan terugvinden: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/e-mails-versturen-lukt-niet-met-telenet-webmail#:~:text=E%...

 

Lukt het hierna wel weer? 

 

Groetjes, 

Lesley

Huypas
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

E-mails versturen lukt, maar ontvangen niet?

neen lukt niet. Had ik al geprobeerd.

Ondertussen loopt er een case bij Telenet dus ik wacht af. Bij antwoord geef ik hier feedback.

Heel raar is wel dat spam wel binnen komt zoals eerder gezegd. Heeft het dan niets met de map inbox te maken?

Tags (1)