24773
netweters
|
152596
antwoorden
|
20720
vragen
|
Na het veranderen van ons wachtwoord van een 6 teken lang wachtwoord naar een nieuw 8 teken lang wachtwoord is het onmogelijk om op een email-app in te loggen op eender welke smartphone of tablet.
Telkens krijgen we de foutmelding dat het wachtwoord foutief is en de verificatie mislukt is.
Op de webmail van telenet lukt het inloggen wel vanzelf.
Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Misschien een belachelijke vraag, maar heb je het wachtwoord in die app ook aangepast?
Probeer ook even om het account in die app volledig te verwijderen en daarna opnieuw toe te voegen.
Uiteraard hebben we dit al gedaan. We ontvingen geen nieuwe mails meer waardoor we het account verwijdert hebben en geprobeerd hebben het opnieuw aan te maken, met bovenstaand probleem als gevolg
@Ex-Netweter- Een wachtwoord van 8 tekens is nog altijd belachelijk kort. Probeer het eens met een langer wachtwoord (10, 12, 14, 16, ...) en zorg ervoor dat je minstens 1 kleine letter, 1 hoofdletter en 1 cijfer hebt.
Maar het inloggen op de webmail lukt wel met dit wachtwoord, hoe kan het dan dat dit niet lukt op een mail app op ipad of smartphone?
Hallo, sinds enkele dagen zijn wij van Whoppa overgestapt naar Wigo. Bij het op punt zetten via Mijn Telenet, heb ik ook mijn paswoord moeten aanpassen en krijg nu ook geen mails meer binnen op mijn IPhone, ook niet op mijn laptop via Windows Live mail. Ook inloggen op oa Telenet Wi free lukt niet meer. Wat wel nog lukt is Yelo en de Webmail. Wie kan mij helpen? Reeds de Telenet Technische dienst gecontacteerd via de online chat en via de telefoon maar zijn kunnen/willen niet helpen.
@Ex-Netweteren @Ex-Netweter,
Stellen deze problemen zich ook in Outlook op pc, of zijn deze problemen enkel op smartphones/tablets zonder Windows?
Wanneer het probleem zich enkel zou stellen op smartphones/tablets weet ik dat er naast het veranderen in de e-mail app van de gegevens ook nog ergens in de instellingen menu's aanpassingen gemaakt moeten worden.
Ik heb geen ervaring met iOS maar binnen Android bevinden deze gegevens zich onder "accounts" in het instellingen menu.
@NielsZelfs in de windows mail app werkt het niet op mijn laptop.
Momenteel werkt het nog steeds enkel via Mijntelenet.be om daar in te loggen
Gek genoeg is het daardoor wel gelukt... Raar systeem is me dat!