Beantwoorden
JohanP
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Email mappen (IMAP ingesteld) leeg

Beste allen,

 

Vandaag denk ik dat ik een grote fout heb begaan. Ik kreeg mijn Outlook 2016 niet goed gesynct met mijn webmail. In Outlook had hij nl een inbox en een Postvak IN. Mijn normale mails van Telenet komen binnen in Inbox en de Postvak in bevatte de mappen met belangrijke e-mails. Nu heb ik wat imapinstellingen veranderd en nu zijn de emailmappen op zowel de webmail als de outlook config. verdwenen. verwijderde items e.d. ook niet meer te vinden. Is het mogelijk om die nu nog te laten terughalen ? 

0 Likes
3 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Email mappen (IMAP ingesteld) leeg

@JohanP 

Wat heb je zoal veranderd?

0 Likes
JohanP
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Email mappen (IMAP ingesteld) leeg

Hallo janne_man,

 

Mijn webmail werkte naar behoren. Mijn Outlook 2016 heeft bij installatie van mijn Telenet-account, (IMAP) heel vreemd, 2 mailboxen aangemaakt. 1 heet Postvak IN met de dubmappen.

1 heet Inbox, hier komen alle Telenet emails binnen. Ik kan in deze map geen submappen maken want die verdwijnen en poppen op in de Postvak IN. Omdat de submappen in de Postvak IN niet syncen met webmail dacht ik, ik delete de imap-mappen in outlook, en ga daarna op nieuw syncen. Maar helaas, niet aleen de info in de submappen was kwijt, ook de submappen in de webmail, allemaal weg. In verwijderde items e.d. niets te vinden. Ik had op mijn Ipad nog een andere cliënt geïnstalleerd (Spark) maar ook daar alles weg.....heb jij een idee hoe dit te fixen ?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Email mappen (IMAP ingesteld) leeg

@JohanP 

In principe met IMAP op een plaats wissen is overal wissen.Als de gewiste mails niet in de prullenbak zitten, ben ze volledig kwijt.

 

Ik kan me niet uitspreken over Outlook, maar als je submappen mee wil hebben in een client moet je die doorgaans abonneren.

Kijk hier eens.

0 Likes