Beantwoorden
Pg1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Email verzender wijzigen

Onze dochter 10j heeft een eigen iPad. Momenteel is haar email aan mijn email gekoppeld daar ik de hoofdgebruiker ben. Als zij vanuit de iPad stuurt komt in de verzender steevast mijn email. Beetje raar naarmate vriendinnetjes toe maar anderzijds wil ik wel de controle houden. Op de vaste pc lukt het wel. Iemand een oplossing ?

0 Likes
3 reacties
MarioD
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Email verzender wijzigen

Bedoel je dat je dochter een alias gebruikt van jouw emailadres ? (https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/extra-telenet-mailbox-maken-op-telenet-internetabonnement/... ).

Best als je de mails gescheiden wilt houden, dat je een nieuwe mailbox aanmaakt voor je dochter . Je kiest het wachtwoord zelf zo kan je nog steeds controle houden op de emails die ze verstuurt of ontvangt . Pas dan in de iPad het emailadres en ww aan zodat de mails niet meer via die van jouw verzonden worden . 

Tln R.tech.
Pg1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Email verzender wijzigen

Hey Mario dank je voor de snelle reactie, maar helaas ben ik niet zo goed in de IT taal - zowel mijn man als mijn dochter hebben al van in het begin een emailadres op hun naam - is dat dan alias ? - de link die in je berichtje plakt krijgt een 404 error ik kan wel een extra gebruiker aanmaken in mijn profiel is het dat dan dat ik moet doen ? En dan daarna de instellingen op haar ipad aanpassen naar haar emailadres ?

 

thx Peggy

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Email verzender wijzigen

@Pg1

 

Deze link zou moeten werken:

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/extra-telenet-mailbox-maken-op-telenet-internetabonnement/

 

Je vindt daar normaal gezien ook een antwoord op je vragen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes