Beantwoorden
biekeB
Freshman Beetjesweter
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Error: 0x800ccc92 server heeft uw aanmelding afgewezen

Sinds enkele dagen ontvang ik geen e-mails niet meer via mijn telenet e-mailadres. Ik kan ook niets meer verzenden. Hij vraagt steeds mijn wachtwoord en gebruikersnaam. 

Heb reeds mijn wachtwoord opnieuw ingesteld en nog steeds kan ik niet aanloggen. Ik krijg steeds de melding 0x800ccc92 de server heeft uw aanmelding afgewezen. Ik gebruik outlook als programma maar zowel op pc als via mijn huawei p20lite krijg ik niets binnen.

Iemand een idee om dit op te lossen? 

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

@biekeB   Heb je al geprobeerd als je login en paswoord via https://mail.telenet.be/  nog werken en als je dan uw mails ziet?

In eerste instantie kan ik maar een ding bedenken, verander je paswoord via Mijn Telenet naar iets met meer dan 8 tekens waarvan hoofdletters, kleine letters en cijfers. Maar dat heb je blijkbaar al gedaan.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

Vele malen onjuiste synchronisatie tussen Outlook en de server, gebruik van ongeldige gebruikersnaam en wachtwoord, abrupte sluiting van Outlook-toepassing, virusinfectie van Outlook-toepassing en andere onregelmatigheden in het systeem .dll kan allemaal leiden tot het optreden van Outlook foutcode 0x800CCC92.

Moest het alleen maar voorvallen op uw pc, dus op 1 device kan het zijn dat je pst file (outlook file) corupt is geraakt, maar zoals je in uw mail gezet hebt, is het ook op uw gsm?

Misschien toch even proberen via de webinterface van de telenet webmail https://login.prd.telenet.be/openid/login

Zo kan je al zien of het je password is of iets anders.

KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
biekeB
Freshman Beetjesweter
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Ondertussen is het na vele pogingen toch gelukt.

Ik moest eerst wachtwoord vergeten nemen bij Mijn telenet, daarna het nieuwe wachtwoord ( opgegeven door telenet) ingeven in de instellingen van e-mail. Dan alles voltooien en toen kwamen de e-mails binnen. Dan wachtwoord wijzigen in Mijn Telenet en daarna het nieuwe zelfgekozen wachtwoord in geven bij instellingen e-mail. En toen werkte alles weer zoals het moet.

Het lukte niet als je direct je eigen nieuw gekozen wachtwoord ingaf in de instellingen.

Toch bedankt voor de hulp!