Beantwoorden
BramVB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Externe mail wordt niet verstuurd vanuit webmail

Ik merk net dat een heel aantal mails die ik deze namiddag verstuurde via webmail niet bezorgd worden. Net ook de test gedaan en mails naar gmail of andere externe adressen (o.m. van mijn werk) niet ontvangen worden, mails naar m'n eigen telenet.be-adres komen wel ogenblikkelijk toe.

 

Vanochtend werden ze nog wel verstuurd (ik heb namelijk antwoorden gekregen), mails van rond 17u zijn nu nog steeds niet ontvangen! Iemand gelijkaardige problemen? Ik krijg ook geen enkele foutmelding, ze zitten gewoon mooi in het postvak uit alsof er niets aan de hand is ...

 

Ergens file of de e-mail-snelweg? 😉

0 Likes
3 reacties
BramVB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Externe mail wordt niet verstuurd vanuit webmail

Update: extern verzenden lukt wel via webmail op mijn smartphone en via thunderbird, maar dus nog steeds niet via webmail op de laptop (zowel geprobeerd met firefox als chrome)

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Externe mail wordt niet verstuurd vanuit webmail

@BramVB 

Is uw netwerkverbinding in orde met uw laptop?

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BramVB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Externe mail wordt niet verstuurd vanuit webmail

Netwerkverbinding is prima in orde, alle andere internetfuncties werken en ook mailen vanuit webmail naar mijn eigen telenet-mail werkt.

 

Probleem lijkt nu opgelost te zijn, nieuwe mails komen nu wél aan. Maar alle mails van gisterenavond zijn in cyberspace verdwenen (verzonden, maar nooit ontvangen), die stuur ik dus maar opnieuw.

0 Likes