24750
netweters
|
152313
antwoorden
|
20690
vragen
|
mijn e-mails met het email programma outlook (Windows office 365) account telenet worden niet meer verzonden maar komen in het postvak uit te staan ! mails ontvangen werkt wel !
Met mijn account outlook worden de mails wel verzonden en ontvangen !
Wat is de oorzaak en hoe op te lossen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ofwel is er een storing op de smtp server van Telenet (dat komt dan een tijd later automatisch terug in orde), ofwel gebruik je voor het versturen van je Telenet mail niet de smtp server van Telenet.
Heb al eens meegemaakt dat er een verkeerd adres ingegeven was, zonder @, al wat daar na kwam bleef hangen in postvak uit. Controleer eens minutieus de adressen die daar nog in staan en als het niet teveel werk is maak het postvak uit leeg en begin opnieuw.
Hallo Janne-man
Hoe kan men controleren dat de verzending niet gebeurt langs de smtp server van Telenet ?
Victor
Hallo Torchwood
Dit nog niet meegemaakt en mijn postvak uit zijn altijd leeg behalve nu door het probleem !
Groten
Victor
Op basis van uw vraagstelling begrijp ik dat je minstens twee accounts gebruikt in uw Outlook 365.
Controleer de instellingen van je Telenet account in Outlook 365. Staat de SMTP server juist?
Hallo Janne-Man
Bij instellingen uitgaande emails staat :Server smtp.telenet.be Poort 587
zie ook bijlage
Maar bij verdergaan komt er een melding : "Er is iets mis gegaan en uw accountinstellingen zijn niet opgeslagen in outlook. Probeer het opnieuw "
Dat begrijp ik niet ! hoe moet dit dan gedaan worden ?
Victor
Ik heb de foto afgewezen omdat uw mail adres er leesbaar opstaat.
Kan je een nieuwe foto plaatsen zonder deze te persoonlijke info?
Groeten
Recent heeft nog iemand problemen gehad met outlook. Er is toen een oplossing gevonden. Misschien is uw probleem niet helemaal hetzelfde maar je kan best toch eens de oplossing die toen gegeven is even herlezen.
Zie
Het probleem lijkt opgelost na een aanpassing van de account instelling uitgaande mails.
Heb aangevinkt : "Voor de server voor uitgaande email (SMTP) is verificatie vereist."
Met de keuze ; "De zelfde instelling gebruiken als voor de server van inkomende."
Nu maar hopen dat het zo blijft !
Victor