24767
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
5.1.0 must authenticate first. Controleer of uw e-mailadres juist is ingesteld in uw accountinstellingen en probeer het opnieuw.
Dit heb ik gekregen als ik een mail wil verzenden via mijn mailadres Thunderbird
Graag zou ik willen weten wat ik verkeerd oe, sorry maar probeer al maanden
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je al gedaan wat er staat? Het e-mailadres nagekeken?
Wat heb je ingesteld als uitgaande server, POP, IMAP, SSL, ... ?
EDIT: Dat moet uiteraard SMTP zijn..
SMTP server juist ingesteld? Paswoord meer dan 8 tekens? Met hoofd-,kleine letters, cijfers en of leestekens?
https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/e-mail-instellen/
Beste,
Ik zal dit eens uitproberen, alvast dank
Uitgaande mailserver (SMTP): smtp.telenet.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS
Gebruikersnaam: jouw telenet mailadres voluit (e.g. naam.voornaam@telenet.be).
Wachtwoord: het wachtwoord van jouw telenet mailadres. Als dit wachtwoord minder dan 8 tekens is, verander dan jouw wachtwoord
hallo
heb het mailadres van Telenet webmail gebruikt als mailadres en Thunderbird weg gedaan.
Het is opgelost.
alvast dank voor uw hulp