24748
netweters
|
152267
antwoorden
|
20686
vragen
|
Wat betekend: bestandstype wordt niet ondersteund. ???
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: "Bestandstype wordt niet ondersteund" Wat wilt dat zegge
Dat ga ik eens proberen!
ik ga dat eens proberen , hou je verder op de hoogte!
dit verschijnt op het scherm!
Grts
Jp
Er staat letterlijk:
Previeuw_VID1_20240924_084358.Mp4
Deze bestandsindeling wordt niet ondersteund.
Jp
Die MP4 zou geen probleem mogen zijn, maar het kan zijn dat je niet de juiste codec hebt. Zoals al aangehaald zou je dit kunnen oplossen met bijv. VLC media player. Zelf gebruik Media Player Classic - Home Cinema (MPC-HC):
https://github.com/clsid2/mpc-hc/releases/
Niet de Development Builds, maar 2.3.5.
Je zou ook K-Lite Codec Pack Basic kunnen installeren, maar voordat je dat doet moet je dit eens proberen: geef (in Verkenner) dat bestand eens een andere naam, iets kort, bijv. video01.mp4. Het zou kunnen dat het dan wél werkt.
Dank je wel, ik ga dat zeker proberen! Ik hou je op de hoogte!
Bij zosi zelf zeggen ze dat het ook aan de camera kan liggen, ze willen hem eventueel omruilen.
Maar eerst ga ik uw voorstel proberen.
Dank je wel!!
Jp
er zijn vele technieken om camera beelden wat te comprimeren zodat ze efficienter zijn met het volume megabytes hetwelk ze innemen,
(uw camera maakt er .mp4 video van)
, niet alle apparaten ondersteunen standaard al die technieken, soms doet hardware dit (de)coderen van de beelden soms is het software
alleszinds door deze verschillen heeft men dus soms een een aparte goede media player, of de codec'ontsleutelaars' voor de eigen mediaspeler, nog extra nodig op het apparaat
in uw geval dan valt het te proberen deze codecs voor uw mediaspeler, of aparte extra complete mediaspeler, op beide uw computer, en GSM , nog toe te voegen en hopelijk is het daarmee verholpen
Dank je wel iedereen voor de tips, maar, niets van alles wat je aangeraden hebt helpt, ik ga hem dus terugsturen en afwachten wat de volgende gaat doen.
Ik denk dat de camera zelf foute soft of hardware heeft!
Groetjes
Jp
Met de andere camera juist hetzelfde! Wat ik wel ondervonden heb is, als ik het van de geheugenkaart opneem en doorstuurt lukt het wel en via de cloud werkt het niet, bij beide camera's!!
Ik heb dat ondervonden door in de nieuwe een 128gb kaart te steken om niet direct de cloud te moeten overzetten.
Dan heb ik het in de eerste ook met kaart geprobeerd, en ja, werkt ook......
Met deze info kan men zeggen dat dit normaal is.
De opnames staan gecrypteerd in de cloud. Als je deze wil bekijken moeten deze gedecrypteert worden, hoe je dit moet doen zal wel in uw handleiding staan.
Bekijken is geen probleem, doorsturen gaat niet! Grt jp