24761
netweters
|
152504
antwoorden
|
20714
vragen
|
beste.sinds een paar dagen lukt het me niet meer om telenet-mails te ontvangen en te versturen via windows10mail.heb al account verwijderd en terug geïnstalleerd maar niets helpt.
foutmelding 0x8007271d.
via telenet-webmail geen probleem.
alvast bedankt.guido
merci.maar geen avg.alleen safespot
Wachtwoord veranderen, ik had vorige week zelfde probleem.
hallo.
het probleem twee weken geleden
efkes opgelost geweest zonder reden en nu terug niet meer mogelijk om mail te ontvangen of verzenden via win10mail.via webmail en EssentialPIM geen enkel probleem
jammer want ik was zo vertrouwd met win10mail.
ik heb ook nog een tweede laptop met zelfde windows-configuratie en daar geen probleem
Overloop eens de voorstellen op deze site.
Sorry maar niets lukt voor telenet email.ik kijk wel op de webmail.bedankt hoor.prettige dag verder
Ingeval van uitgaande mails: Check even bij accountinstellingen, synchronisatie instellingen naar de poortnummers achteraan de ingaande en uitgaande server. Paar gevallen gehad waar Telenet/Windows mail de 465 gebruikte en niet kon verzenden via de standaard windows mail app, na switch naar 587 voor smtp vertrokken de uitgaande mails terug. (ingaande poort = 993)
Ik heb hetzelfde probleem en dit is de oplossing voor mij:
Verander het poort nummer bij uitgaande email server.
dit kan je vinden bij account instellingen, option for syncing your mailbox, dan advanced settings.
grt