Zou iemand volgend probleem ook hebben?
Sinds de update van de telenet website 11-04-2026 kunnen wij niet meer inloggen op onze telenet mailbox.
Zelf zit ik ook in de IT en heb dit even bekeken maar kan maar geen oplossing vinden.
Sinds 11-04-2026 klopt ons wachtwoord niet meer van de mailbox. Alsook connectie op de gsm via imap kunnen we niet meer inloggen. Wachtwoord resetten lukt ook niet meer want dan krijg ik volgende melding:
Je kan het wachtwoord van je mailbox hier niet opnieuw instellen. Meld je daarvoor aan op MyTelenet met je Telenet-login en ga naar 'Beheer je mailbox' . Opgelet: dit is alleen mogelijk als je beheerder bent.
Ik heb zelf een account op mijn telenet met mijn @gmail account als beheerder. Als ik daar verder kijk onder Mailbox instellingen staat mijn telenet mailbox zogezegd als alias op mijn @gmail account maar dit klopt niet want met een @gmail account kan je niet inloggen op mail.telenet.be.
Als ik dan wil kijken voor die los te koppelen krijg ik een foutmelding. Foutmelding komt enkel voor op de die ene telenet mailbox. Als ik bv een andere aanmaak en daar een alias toe voeg / verwijder is dit allemaal geen probleem.
Ik heb contact opgenomen met telenet op 13-04-2026 en sinds dien is er een IT ticket achterliggend aangemaakt. Na 1 week geen feedback gekregen te hebben van telenet dan maar eens gebeld maar tot daar kunenn ze mij op de eerste lijn niet verder helpen. Ik ben nu bijna elke dag aan het bellen omdat ik niets van feedback krijg van telenet uit. Er wordt gezegd dat ze mij zullel bellen maar jammer genoeg na bijna 2 maand verder nog niets vernomen.
Dit begint nu wel een serieus probleem te worden aangezien we al 2 maand geen mails meer kunnen lezen.
Iemand enig idee of ik nog andere zaken kan testen want ik ben beetje ten einde raad...