Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Hoe Telenet mail instellen in Outlook + alias aanmaken?

We zijn sinds 20 januari terug telenetklant en hebben wat problemen met veranderen paswoord op mijn telenet plus aanmaken nieuwe gebruiker voor een mailbox is ons gelukt maar er kan geen email ingegeven worden. Ik begin bij punt 1. Hebben een nieuw paswoord gevraagd voor ons emailadres en hebben het goed ontvangen maar als we via mijn telenet het paswoord willen aanpassen zegt men dat het paswoord niet juist is. is raar maar kunnen wel het nieuwe paswoord aanpassen in outlook. 2 de puntje is: hebben via mijn telenet een nieuwe gebruiker kunnen aanmaken zodat we een extra mailbox hebben maar krijgen de mogelijkheid niet om een alias aan te maken. de eerste stap lukt wel en dat is alle gegevens invullen maar vanaf we volgende klikken zouden we normaal een alias kunnen aanmaken maar er komt enkel een scherm met emailadres en opties op. Hebben hiervoor al naar klantendienst gebeld maar zeggen paar keer opnieuw proberen en een weekje wachten en dan nog eens proberen. ben ik de enige met dit probleem of is dit probleem gekend bij andere Telenet klanten. vind het raar dat bij telenet het probleem nog niet gekend is en indien wel er nog altijd geen oplossing is om het wel in orde te krijgen. 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Instellen Email op mijn telenet plus aanmaken email

0 Likes
2 reacties
Ex-Netweter
 

Hoe Telenet mail instellen in Outlook + alias aanmaken?

Kan iemand mij helpen en zeggen wat te doen. Normaal zou de klantendiens dit moeten oplossen maar blijkbaar hebben ze hier geen weet van en wat ik wel raar vind

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Telenet mail instellen in Outlook + alias aanmaken?

Ik denk dat uw probleem gerelateerd is aan dit topic:

 

https://www.netweters.be/t5/E-mail/mailbox-aanmaken-probleem/m-p/141958#M7920

 

Dit betekent dat er wel degelijk een probleem is bij Telenet en dat de klantendienst  u zou moeten kunnen voorthelpen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.