Beantwoorden
Milhiano33
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Hoe extra mailbox aanmaken en aliassen verplaatsen?

In mijn Wigo heb ik 1 vast mailadres en 4 aliassen (mijn telenet > mailbox beheren).  Graag had ik 2 v/d 4 aliassen willen onderbrengen in een andere gebruiker.  Daarom kies ik in het menu 'nieuwe mailbox aanmaken. In het menu 'mailbox aanmaken' kan ik al mijn 'nieuwe' mailbox selecteren (omdat ik die al eerder had aangemaakt, 2 letters/5 cijfers, verschillend van mijn hoofdaccount). Vanaf die stap kan ik niet verder doen om die mailbox te gebruiken/activeren en zo mijn bestaande aliassen te verplaatsen.  Alvast hartelijk dank, Mvg,

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Extra mailadres telenet

0 Likes
2 reacties
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Hoe extra mailbox aanmaken en aliassen verplaatsen?

Mm not sure maar volgens mij ga je die alias eerst effectief moeten verwijderen, of vrijgeven. 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/telenet-e-mailadres-verplaatsen-naa...

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe extra mailbox aanmaken en aliassen verplaatsen?

Ik veronderstel dat je een nieuwe gebruiker hebt aangemaakt. Dan activeer je een mailbox door er tijdelijk een fake adres in te steken bijvoorbeeld: dummymb999.

Dan ga je naar je eerste mailbox terug en verwjder je de 2 mailadressen die je wilt verplaatsen en die geef je ook vrij. Eens dit gedaan is kan je terug naar je nieuwe mailbox en steek je die 2 mailadressen erin. Opslaan natuurlijk en testen. Dan ga je nog eens terug naar die mailbox en verwijder je dat dummmb999 adres.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.