Beantwoorden
MacBratt
Freshman Beetjesweter
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Hoe kan ik gemakkelijk mijn mailbox opkuisen in Outlook

mijn webmail box zit bijna vol, vroeger loste ik dat op door alle emails in te laden op outlook en daar was een optie die er voor zorgde dat de emails ouder dan 18 maanden verdwenen uit webmail en zo kon ik weer een jaartje verder. Helaas, ik vind die optie niet meer in de nieuwe outlook en vind ook niet direct uitleg op het internet.

Weet iemand of outlook dat nog kan en waar ik dat kan instellen ?

Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: webmail opkuisen

0 Likes
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

Ik heb het hier enkel over het programma outlook van office en deze is ingesteld op IMAP en NIET pop3.

Ik heb ingesteld om de mails ouder dan 1 jaar te verplaatsen naar een archief map (beheerd door outlook) op de PC als deze niet meer in de inbox staan dan worden deze ook op de mailserver (webmail) gewist. 

Op deze manier zijn de oudere mails enkel nog beschikbaar in outlook op de PC. De recentere mails kan ik nog steeds op mijn verschillende toestellen (Desktop pc, laptop, 2 smartphones, webmail) bekijken.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

Je kan ook een hele reeks mails in een keer wissen in webmail.

Klasseer mails volgens datum. Selecteer de eerrste mail die je wil wissen,scrol dan naar de laatste mail die je wil wissen, druk de toets <Shift> en selecteer de laatste mail, dan worden alle tussenliggende mails geselecteert.

druk nu <Shift> en <Delete> , dan worden alle geselecteerde definitief verwijdert van uw webmail.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MacBratt
Freshman Beetjesweter
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Ik denk dat ik het gevonden heb, autoarchieveren, onder geavanceerde instellingen.