Hoe komen de mails van 3 accounts in zelfde postvak-in?
Na de mail van Telenet i.v.m. beveiliging van de mailbox heb ik hun stappenplan gevolgd.
Omdat de aanpassingen niet mogelijk waren in Outlook uit Office 2013 en ik ook nog pop gebruikte, ben ik overgestapt naar Outlook uit Office 2016 en ik heb mijn bestaande drie accounts opnieuw gemaakt (met telkens enkele emailadressen per account) als IMAP omdat dat aangeraden wordt.
Er stellen zich enkele vervelende problemen:
Als ik een email ontvang op één van de emailadressen (bij voorbeeld in account 1) dan komt die mail bij al de emailadressen van die account binnen. Hoe kan dat opgelost worden?
Bij Outlook uit Office 2013 had ik ingesteld dat alle emails van alle accounts binnenkwamen in postvak-in van de hoofdaccount maar in Outlook van Office 2016 komt elke mail in zijn eigen postvak-in binnen. Vervelend want dan moet elk postvak-in geopend worden om te kijken of er post is. Hoe kan ik instellen dat alle mails in één en hetzelfde postvak-in binnenkomen?
Het bestaande gegevensbestand (via Outlook Office 2013) van de pop-accounts eindigt op .pst en daar heb ik regelmatig een backup van gemaakt.
De gegevensbestanden van de imap-accounts (voor elk emailadres is er automatisch een apart gegevensbestand aangemaakt) eindigen op .ost.
Omdat al mijn oude mails dus in een .pst-bestand staan, zou ik de nieuwe daar ook graag bij hebben. Kan dat?
Ter verduidelijk onderstaande afbeelding:
- outlook gegevensbestand is het pst bestand waar alle oude mails in staan en waar ik ook graag alle nieuwe mails in zie toekomen
- de lijst van emailadressen daaronder werd automatisch gemaakt bij het toevoegen van de drie imap-accounts
Wie kan me verder helpen?
Alvast dank voor de moeite
.
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: mails drie accounts in zelfde postvak in
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
e-mail instellingen
-
e-mail programma
-
IMAP