|
26.506
netweters
|
164.912
antwoorden
|
|
22.134
vragen
|
Hallo, ik zou een aantal mappen (email) van mijn Telenet account willen copieren naar mijn Outlook account, hoe ga ik best te werk? Ik vind maar geen oplossing, mvg, Alain
Bedankt voor je aandacht, helaas, de link betreft een heeeel oude versie van Outlook, heb dat nagekeken in mijn 2021 versie en dit niet meer gevonden, toch bedankt hé, mvg, Alain
Als je uw versie van Outlook niet weergeeft, dan is het moeilijk om gericht te antwoorden. Toch vermoed ik dat je in die richting moet zoeken.
Hallo, outlook 2021, mvg, Alain
Ik veronderstel dat je de mappen met mails in je Telenet account wil verplaatsen (kopiëren) naar je outlook.com account
Je kan beide accounts toevoegen in het programma Outlook Classic of Thunderbird.
Dan kan je de map in TN aanklikken en zo kopiëren naar Outlook.
Of eerst een nieuwe map aanmaken in Outlook en de mails afzonderlijk kopiëren naar de nieuwe map
Kopiëren staat zowel bij Outlook Classic als Thunderbird via rechter muis knop
Hallo, bedankt, maar dit lukt me niet; ik wil dus vanuit mijn Telenet account enkele mappen (een 100 mails) kopieren naar mijn Outlook.be account, die mappen stonden vroeger ook in mijn Outlook account maar door een af andere oorzaak ( ik heb dit account in imap gezet...) zijn deze verdwenen, als ik rechts klik op een map in mijn Telenet account krijg ik uw optie niet te zien, toch al bedankt hé, mvg, Alain