Beantwoorden
mercury2001
Experienced Meerweter
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Hoe mappen email Telenet kopieren naar Outlook?

Hallo, ik zou een aantal mappen (email) van mijn Telenet account willen copieren naar mijn Outlook account, hoe ga ik best te werk? Ik vind maar geen oplossing, mvg, Alain

6 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Vind je hier wat je zoekt?

mercury2001
Experienced Meerweter

Bedankt voor je aandacht, helaas, de link betreft een heeeel oude versie van Outlook, heb dat nagekeken in mijn 2021 versie en dit niet meer gevonden, toch bedankt hé, mvg, Alain

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Als je uw versie van Outlook niet weergeeft, dan is het moeilijk om gericht te antwoorden. Toch vermoed ik dat je in die richting moet zoeken. 

mercury2001
Experienced Meerweter

Hallo, outlook 2021, mvg, Alain

Bolletje
Professional Veelweter
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-)

Ik veronderstel dat je de mappen met mails in je Telenet account wil verplaatsen (kopiëren) naar je outlook.com account
Je kan beide accounts toevoegen in het programma Outlook Classic of Thunderbird.
Dan kan je de map in TN aanklikken en zo kopiëren naar Outlook.
Of eerst een nieuwe map aanmaken in Outlook en de mails afzonderlijk kopiëren naar de nieuwe map

Kopiëren staat zowel bij Outlook Classic als Thunderbird via rechter muis knop

mercury2001
Experienced Meerweter

Hallo, bedankt, maar dit lukt me niet; ik wil dus vanuit mijn Telenet account enkele mappen (een 100 mails) kopieren naar mijn Outlook.be account, die mappen stonden vroeger ook in mijn Outlook account maar door een af andere oorzaak ( ik heb dit account in imap gezet...) zijn deze verdwenen, als ik rechts klik op een map in mijn Telenet account krijg ik uw optie niet te zien, toch al bedankt hé, mvg, Alain