Beantwoorden
janderlecht
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Hoe verwijderde mails in webmail terughalen?

Hallo, ik heb zopas per ongeluk de mails uit mijn postvak in in telenet webmail verwijderd.

Ok, geen nood dacht ik, ik haal ze terug uit de map verwijderde items, maar nu blijkt dat er bijna geen mails tussenzitten die ik per ongeluk verwijderd heb.

Weet iemand wat de oorzaak hiervan is? Ik las ergens iets dat mails ouder dan 30 dagen automatisch verwijderd worden uit de prullenbak? Maar dan ook met 'oude' mails die dan nu ineens per ongeluk in de prullenbak verzeild zijn geraakt? Kan ik daar niet meer aan?

Ik hoop van wel toch?

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: verwijderde mails webmail

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe verwijderde mails in webmail terughalen?

@janderlecht 

De emails die je zelf hebt verwijderd en geheel verwijderd dus ook de prullenbak leeg kunnen niet meer terug gezet worden. eenmaal verwijderd is en blijft verwijderd. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Hoe verwijderde mails in webmail terughalen?

Juist en mails worden niet automatsch verwijderd na 30 dagen , ik gebruik web nail al min 10 jaar of zo. En als ik die zelf niet handmatig verwijder dan bljven ze gewoon staan. Verwijderd uit vuilbak is niet terug te halen. Weg is weg voor altijd helaas. Das een beetje het nadeel van web mail. Wat ook gebeurd is dat als je mails verwijderd , en je sluit webnail af. Dat ze vewijderd zijn als je terug opnieuw inlogt. Heb ik al vaker mee genaakt. Dat ligt aan de instelling van je brouwser. Dat gebeurd niet als je ingelogt bijft.

0 Likes