24771
netweters
|
152593
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik heb mijn hotmailadres toegevoegd in mijn telenet webmail. Ik merk dat deze niet automatisch binnenkomt, maar dat ik hem telkens manueel moet binnensleuren via het icoontje rechts bovenaan.
Best wel onhandig, aangezien ik practisch nooit mijn mails lees via webmail (maar, wel via een client).
Kan ik dit automatiseren?
Eventueel kan je in hotmail je mails laten doorsturen naar de webmail.
Om te beginnen moet je ingelogd zijn met je hotmail account. Aan de rechterzijde van je scherm zie je ‘Opties’. Als je hierop klikt zie je de optie ‘Meer Opties…’ en daar klik je op. Je wordt nu doorgestuurd naar een andere pagina met alles voor je account beheer in Hotmail. In de lijst van Account Beheren zie je de optie ‘E-mail doorsturen’. We selecteren vervolgens ‘E-mail doorsturen naar de volgende e-mailaccounts’. Nu kan je het gewenste adres waar we de e-mail naar willen forwarden ingeven.
HEt is nogal ingewikkeld.
Ik trek mijn hotmail binnen in mijn telenet webmail (dat is toch de bedoeling)
Mijn telenet wordt binnengetrokken in gmail en in programma "mail" (dat lukt allemaal)
Het is telenet webmail die er niet in slaagt om mijn hotmail binnen te trekken. Ik moet dus telkens inloggen om op de refresh te duwen...
Zou het niet kunnen dat de webmail dit niet automatisch doet betreffende een externe account? Ik ga dit in elk geval wel testen.
Als het dan toch naar gmail moet..... laat gmail dan meteen de mails vanuit hotmail ophalen? Waarom die omweg als het gewoon direct kan?
Aanvulling:
Het testen gaf aan dat je effectief vanuit de webmail op 'externe e-mail ophalen' moet klikken. Ergens begrijp ik dat wel vanuit het telenet standpunt al is het wel een irritant gegeven.