Beantwoorden
Wanny
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Hotmail in webmail

Ik heb mijn hotmailadres toegevoegd in mijn telenet webmail.  Ik merk dat deze niet automatisch binnenkomt, maar dat ik hem telkens manueel moet binnensleuren via het icoontje rechts bovenaan.

 

Best wel onhandig, aangezien ik practisch nooit mijn mails lees via webmail (maar, wel via een client).

 

Kan ik dit automatiseren?

0 Likes
5 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Hotmail in webmail

Eventueel kan je in hotmail je mails laten doorsturen naar de webmail.

 

Om te beginnen moet je ingelogd zijn met je hotmail account. Aan de rechterzijde van je scherm zie je ‘Opties’. Als je hierop klikt zie je de optie ‘Meer Opties…’ en daar klik je op. Je wordt nu doorgestuurd naar een andere pagina met alles voor je account beheer in Hotmail. In de lijst van Account Beheren zie je de optie ‘E-mail doorsturen’. We selecteren vervolgens ‘E-mail doorsturen naar de volgende e-mailaccounts’. Nu kan je het gewenste adres waar we de e-mail naar willen forwarden ingeven.

 

 

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Hotmail in webmail

Welke cliënt (programma/app) gebruik je?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wanny
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Hotmail in webmail

HEt is nogal ingewikkeld.

 

 

Ik trek mijn hotmail binnen in mijn telenet webmail (dat is toch de bedoeling)

Mijn telenet wordt binnengetrokken in gmail en in programma "mail" (dat lukt allemaal)

 

Het is telenet webmail die er niet in slaagt om mijn hotmail binnen te trekken.  Ik moet dus telkens inloggen om op de refresh te duwen...

0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Hotmail in webmail

Zou het niet kunnen dat de webmail dit niet automatisch doet betreffende een externe account? Ik ga dit in elk geval wel testen.

 

Als het dan toch naar gmail moet..... laat gmail dan meteen de mails vanuit hotmail ophalen? Waarom die omweg als het gewoon direct kan?

 

Aanvulling:

 

Het testen gaf aan dat je effectief vanuit de webmail op 'externe e-mail ophalen'  moet klikken.  Ergens begrijp ik dat wel vanuit het telenet standpunt al is het wel een irritant gegeven. 

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Hotmail in webmail

Waarom zo moeilijk? 🙂 je kan gewoon al de 3 accounts in je Mail programma laten binnenhalen of de hotmail bij Gmail binnen laten halen dat gaat perfect
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes