Beantwoorden
Pistache
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Complimentendag Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party!

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

Beste Telenet,

Aangezien jullie heel erg je best doen om zo weinig mogelijk support te geven, of ten minste alles doen om de gebruikers naar forums etc door te verwijzen, moet ik hier mijn vraag stellen.

Ik kan het wachtwoord van mijn Telenet email adres niet meer wijzigen. Ik ken het oude niet meer. Ik heb nog wel toegang tot mijn mailbox omdat het wachtwoord gecached is.

Niemand op dit forum kan dit oplossen, paswoord reset moet Telenet personeel doen.

Ik heb geen whatsapp dus ik kan jullie online hulp niet inschakelen. En als ik jullie per mail vraag om hulp, dan laat men mij al 3 weken wachten.

Als jullie omwille van een nieuw IT systeem achterstand oplopen in de dienstverlening, zoals reeds maanden op jullie website verkondigd staat, dan heb ik daar begrip voor. Maar in alle redelijkheid, 3 weken geen reactie is erg onprofessioneel en suggereert dat jullie niet echt met de klant bezig zijn. Misschien moet ik eens een maand te laat betalen?

 

Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Klachtverwijzing (om privacyredenen niet vermeld)

Tags (1)
0 Likes
17 reacties
WalrusGumboot
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

Ik gebruik de oude s12345 niet om in te loggen.
Ook gebruik ik al ettelijke jaren het @Pandora.be adres niet meer.

Ik gebruik een ander, niet @telenet.be adres om in te loggen op Mijn Telenet, dit is mijn beheerdersprofiel.

En zelfs met dit profiel kan ik de wachtwoorden van de mailboxen niet wijzigen.

Dit e-mail adres gebruik ik ook voor Netweters.


Ik zal dus waarschijnlijk eerst per mailbox een gebruiker moeten aanmaken en dit dan koppelen aan de mailbox.

Klopt dit?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

Ik denk het ja. Heb je nu al eens je gebruikers nagekeken of het gsm nr correct is want als dat niet correct is dan komen die codes voor verandering niet toe hoor.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ik kan wachtwoord van Telenet-mail niet veranderen

Op welke manier lees je uw e-mail van telenet? 

1. surf je naar webmail.telenet.be

2. gebruik je een specifiek e-mailprogramma of app en zo ja welk .

In het eerste geval kan je de wachtwoorden terugvinden in de browser, tenzij je een specifiek programma of app gebruikt om de wachtwoorden te stockeren

0 Likes