|
25.751
netweters
|
159.419
antwoorden
|
|
21.490
vragen
|
Ok Telenetters,
Ik heb, zoals vele blijbaar, hier plotsklaps problemen met het zenden van emails via smtp.telenet.be.
Mijn instellingen staan juist (ik stel dit ook in voor andere mensen, dus ken ze vrij goed van buiten ondertussen :-)).
De melding die ik krijg is degene die zegt dat mijn pass & email gerejected worden. (dus niet dat deze fout zijn)
Zou het kunnen dat:
1. Mijn emailadres geblacklist staat op de telenet server?
2. iets anders (maar dan zou ik écht niet weten wat)
(mocht het het eerste geval zijn, hoe pak ik dit het beste aan? Heb geen zin om wéééral 3 uur aan de lijn te hangen en aan 5 mensen het uit te leggen waar je sowieso van weet dat alleen de laatste het gaat begrijpen.)
Thanks!
FB
Ik krijg de
Met vriendelijke groet,
Wim
kan je even de bounce-header kopiëren een plakken dan is gemakkelijk om diagnose te stelen
@Ex-Netweter
Voor Outlook zijn dit normaal de settings:
IN: port 993 , encrypting SSL/TLS
OUT: port 587, encrypting STARTTLS
Dit werkt bij mij wel, zowel op mijn PC met outlook 2016 als op mijn GSM met allerlei mail apps
Voor blacklisting kan je maar op één plaats terecht en dat is de Telenet helpdesk. Als je niet wil wachten, kan je misschien via de Facebook pagina proberen of via Twitter, die worden door Telenet medewerkers gemonitord, in tegenstelling met dit forum 🙂
Zelfde probleem, bij mij begonnen sinds update naar w10 pro : 1703 15063.674. Op 2de pc geen problemen (1703 15063.632)