Beantwoorden
Liposan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Kan geen emails meer versturen op iPhone 6

Ik sta voor een raadsel. Sedert gisteren kan ik geen emails meer versturen vanop mijn iPhone (noch met de iPhone standaard mail client, noch met een andere email client zoals bvb. Spark, Airmail, Thunderbird, Outlook). Alle imap en smtp account instellingen voor mijn Telenet email adres op de iPhone zijn correct ingesteld conform de richtlijnen van Telenet. Anderzijds, het rare is dat ik wel emails kan versturen via Telenet webmail én ook via die andere hogergenoemde mail clients op mijn Mac en dat de Telenet imap mailbox op de iPhone dan zonder problemen synchroniseert met de Mac en dit zowel voor uitgaande als inkomende emails.  Ik heb al veel geprobeerd: Telenet account op iPhone verwijderd en opnieuw ingesteld, soft reset gedaan van de iPhone, heb verschillende instellingen voor imap en smtp op iPhone uitgeprobeerd, niks helpt: kan niets versturen van iPhone via mijn Telenet email adres. Krijg steeds de melding "de inloggegevens zijn niet correct". Gebeld met de helpdesk van Telenet. Ze weten het ook niet. Help ! 

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kan geen emails meer versturen op iPhone 6

Probeer je wachtwoord eens te veranderen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Liposan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Kan geen emails meer versturen op iPhone 6

Werkt opnieuw. Paswoord veranderd met hulp van Telenet helpdesk. Oef ...