Beantwoorden
MartijnF
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Kan geen mail versturen op locatie

Goedendag

Ik ben zelfstandige en werk vaak op locatie bij klanten.
Deze hebben natuurlijk niet altijd Telenet, wanneer ik bij een klant kom die een andere provider heeft kan ik opeens geen e-mails meer versturen, wel nog ontvangen.

Tot voor kort(2 maanden geleden) werkte dit nog, er was toen een storing, ik kon zelfs geen mails versturen met de webmail. Sindsdien kan het dus van bij de klanten enkel bij de webmail.

Ik heb outlook 2016 gekocht omdat het goede functionaliteiten heeft, aangezien dat dat programma niet goedkoop is zou ik het dus ook wel willen blijven gebruiken en niet iedere keer moeten overschakelen.

 

Is er iemand dat een oplossing zou weten?
Op de klantendienst waren ze niet bepaald behulpzaam

0 Likes
18 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Kan geen mail versturen op locatie


@sbschreef:

Verder, als Telenet-klant werken via een (onbeveiligde) Proximus-verbinding, dat is toch om problemen vragen, want bij de eerste klant met een niet-Proximus verbinding heb je wéér een probleem. Als je een beveiligde verbinding instelt, dan kan je (in principe) overal mail verzenden.


Die 'overal' moet ik toch tegenspreken hoor @sb Man Vrolijk

ik zit bij een klant en daar kan ik geen mails sturen of ontvangen naar mijn Telenet account , ook niet via een beveiligde verbinding. Ik kan met geen enkele client de Telenet servers bereiken, zelfs niet met Telenet webmail. De firewall van hun netwerk laat dit gewoon niet toe (ook niet voor gmail en hotmail trouwens).

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kan geen mail versturen op locatie

@BertXL

 

håhå (-:

 

Ja, jullie bekijken dat vanuit het standpunt van klanten, maar die heb ik niet. De mensen die ik al eens help weten niet eens wat een firewall is. 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Kan geen mail versturen op locatie


@sbschreef:

@BertXL

 

håhå (-:

 

Ja, jullie bekijken dat vanuit het standpunt van klanten, maar die heb ik niet. De mensen die ik al eens help weten niet eens wat een firewall is. 😉


"Is een firewall verplicht bij jouw brandverzekering"? 😉


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MartijnF
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Kan geen mail versturen op locatie

Dan moet er eerste een beveiligde verbinding mogelijk zijn.
Voor nu werkt het op deze manier, er zijn ook niet veel klanten waar ik op locatie moet werken.
Per toeval hebben deze alledrie proximus.

0 Likes