Beantwoorden
Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
De vlam zit erin. O dierbaar België.. Complimentendag On a roll...

Kopiëren e-mailadressen via Telenet Webmail

Ik heb een vraagje over de webmail.
Als ik een adres wil copieren in de adresbalk "aan", "cc" of "bcc", dan kan ik dit bijna nooit copieren, tot hij het toch doet na soms enorm vele pogingen en dan plots lukt het toch en soms lukt het bij de eerste poging. Meest ben ik verplicht een adres met de hand in te tikken.
Wat zou de reden kunnen zijn aub?

 

 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: invullen mailadressen in de adressenbalken

6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5914
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kopiëren e-mailadressen via Telenet Webmail

@Bernard49 

Heb net eens de proef op de som genomen maar het kopiëren en plakken van een email adres in de CC of BC is geen enkel probleem. Gewoon één keer kopiëren en direct plakken gaat perfect. Weet nu niet of dit aan de browser zelf kan liggen maar dat zou eigenlijk geen verschil mogen maken. Je zou dus eens een andere browser kunnen proberen ik gebruik safari aangezien ik enkel met Apple werk. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
De vlam zit erin. O dierbaar België.. Complimentendag On a roll...

Kopiëren e-mailadressen via Telenet Webmail

Ik heb dit zowel met Chrome als met Firefox. Vroeger had ik dit probleem niet.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5914
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kopiëren e-mailadressen via Telenet Webmail

@Bernard49 

Volgens mij is het ook niet echt aan de browser gelegen hoor zoals ik al zei. Weet niet wat de oorzaak wel kan zijn aangezien het bij mij perfect werkt. 

Maar vanwaar kopieer je die contacten dan eigenlijk is dat vanuit het adresboek ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
De vlam zit erin. O dierbaar België.. Complimentendag On a roll...

Kopiëren e-mailadressen via Telenet Webmail

Van uit adresboek is geen enkel probleem hoor. Het is van elders een willekeurig adres. Soms lukt het meteen en wil ik het nog eens proberen, dan lukt het weer niet.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5914
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kopiëren e-mailadressen via Telenet Webmail

@Bernard49 

Ok ja geen idee. 

Maar lijkt me nu ook niet het grootste probleem wat er is , ok is misschien wel vervelend aangezien het wel gewerkt heeft. En je misschien nu net iets meer tijd nodig hebt alles in te vullen. Of er ook een echte oplossing voor is geen idee want zou je de oorzaak moeten kennen maar ja die weet je niet. 

Misschien kan een andere email client je wel een uitkomst bieden dat het daar beter in gaat en dat het wel prefect werkt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
De vlam zit erin. O dierbaar België.. Complimentendag On a roll...

Kopiëren e-mailadressen via Telenet Webmail

Toch bedankt voor de moeite die je gedaan hebt voor mij.

Het is wel niet zo een groot probleem, want als je gepensioneerd bent heb je tijd genoeg om het handmatig te tikken he.

Groetjes.🤞