42048
netweters
|
18500
gesprekken
|
19990
vragen
|
in Outlook krijg ik steeds error 0x800cccdd . Instelling is imap met de correcte poorten zoals op Telenet beschreven staat. Automatisch verzenden en ontvangen is afgevinkt, time-outs server naar 2 min. gebracht, mar helpt ook niet.
Facebook telebnet chat werkt niet verder mee en verwees me naar hier.
Enig idee? Bedankt
Ik kan jouw screenshots helaas nog niet zien omdat deze moeten worden goedgekeurd door de moderators, en zij werken niet op een feestdag.
Heb je al eens gecontroleerd of er geen typfout staat bij de serverinstellingen
Server voor inkomende mail: imap.telenet.be
Server voor uigaande mail: smtp.telenet.be
Ik zou de account er eens uitgooien en kompleet opnieuw beginnen met de instelling. Goed kijken naar de betrokken poorten, wachtwoorden, login is emailnaam@telenet.be en niet emailnaam alleen.
Anders je internet login gebruiken dat is dat letterke met een aantal cijfers (recente klanten 2 letterkes en cijfers erachteraan)
100% correct daar ik niets heb veranderd toen de problemen begonnen. account al verwijderd. problemen zowel in Thunderbird als outlook als GSM. Enkel tablet werkt nog deftig.
@igvfer schreef:Ik zou de account er eens uitgooien en kompleet opnieuw beginnen met de instelling. Goed kijken naar de betrokken poorten, wachtwoorden, login is emailnaam@telenet.be en niet emailnaam alleen.
Anders je internet login gebruiken dat is dat letterke met een aantal cijfers (recente klanten 2 letterkes en cijfers erachteraan)
Er was niets veranderd toen de problemen begonnen. 100% zeker dat alles correct is, ook de poorten. Heb het probleem ook met thunderbird waar zelfd niets binnenkomt en hij telkens van mail 1 terug begint, nog nooit probleem gehad ervoor. Tevens werkt mijn GSM ook ni meer, haalt geen nieuwe mails binnnen. Er komt wel op downloaden van x berichten maar geen nieuwe mails verschijnen. En er zijn er want online zijn ze te zien.
@TwinDaddy schreef:
@igvfer schreef:Ik zou de account er eens uitgooien en kompleet opnieuw beginnen met de instelling. Goed kijken naar de betrokken poorten, wachtwoorden, login is emailnaam@telenet.be en niet emailnaam alleen.
Anders je internet login gebruiken dat is dat letterke met een aantal cijfers (recente klanten 2 letterkes en cijfers erachteraan)
Er was niets veranderd toen de problemen begonnen. 100% zeker dat alles correct is, ook de poorten. Heb het probleem ook met thunderbird waar zelfd niets binnenkomt en hij telkens van mail 1 terug begint, nog nooit probleem gehad ervoor. Tevens werkt mijn GSM ook ni meer, haalt geen nieuwe mails binnnen. Er komt wel op downloaden van x berichten maar geen nieuwe mails verschijnen. En er zijn er want online zijn ze te zien.
Blijf erbij. Account eruit gooien. Smartphone volledig afzetten. Opnieuw opstarten en account opnieuw configureren. Al zo dikwijls gedaan en het helpt (soms )
En er is nooit iets aan de hand of veranderd maar dan heb je ook geen vragen of problemen. En nu is er wel iets veranderd. Door wie, wat of wanneer? Voor jou en mij een vraag.
Wat gebeurt er als je de firewall of de e-mailbeveiliging van jouw antivirus-programma eens tijdelijk uitschakelt ?
Een oplossing die hier vermeld wordt is SCANPST.EXE
"I had this problem. The solution for me was to run the repair program scanpst.exe, which you will find in your Office 14 folder in Program Files"