Beantwoorden
TwinDaddy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party!

Krijg in outlook constant 0x800cccdd

in Outlook krijg ik steeds error 0x800cccdd . Instelling is imap met de correcte poorten zoals op Telenet beschreven staat. Automatisch verzenden en ontvangen is afgevinkt, time-outs server naar 2 min. gebracht, mar helpt ook niet.

Facebook telebnet chat werkt niet verder mee en verwees me naar hier.

error_telenet_imap1.jpgerror_telenet_imap2.jpgEnig idee? Bedankt

0 Likes
7 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Krijg in outlook constant 0x800cccdd

Ik kan jouw screenshots helaas nog niet zien omdat deze  moeten worden goedgekeurd door de  moderators, en zij werken niet op een feestdag.

Heb je al eens gecontroleerd of er geen typfout staat bij  de serverinstellingen

Server voor inkomende  mail: imap.telenet.be

Server voor uigaande mail: smtp.telenet.be

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7791
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Krijg in outlook constant 0x800cccdd

Ik zou de account er eens uitgooien en kompleet opnieuw beginnen met de instelling. Goed kijken naar de betrokken poorten, wachtwoorden, login is emailnaam@telenet.be  en niet emailnaam alleen.

Anders je internet login gebruiken dat is dat letterke met een aantal cijfers (recente klanten 2 letterkes en cijfers erachteraan)



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TwinDaddy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party!

Krijg in outlook constant 0x800cccdd

100% correct daar ik niets heb veranderd toen de problemen begonnen. account al verwijderd. problemen zowel in Thunderbird als outlook als GSM. Enkel tablet werkt nog deftig.

 

0 Likes
TwinDaddy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party!

Krijg in outlook constant 0x800cccdd


@igvfer schreef:

Ik zou de account er eens uitgooien en kompleet opnieuw beginnen met de instelling. Goed kijken naar de betrokken poorten, wachtwoorden, login is emailnaam@telenet.be  en niet emailnaam alleen.

Anders je internet login gebruiken dat is dat letterke met een aantal cijfers (recente klanten 2 letterkes en cijfers erachteraan)


Er was niets veranderd toen de problemen begonnen. 100% zeker dat alles correct is, ook de poorten. Heb het probleem ook met thunderbird waar zelfd niets binnenkomt en hij telkens van mail 1 terug begint, nog nooit probleem gehad ervoor. Tevens werkt mijn GSM ook ni meer, haalt geen nieuwe mails binnnen. Er komt wel op downloaden van x berichten maar geen nieuwe mails verschijnen. En er zijn er want online zijn ze te zien.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7791
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Krijg in outlook constant 0x800cccdd


@TwinDaddy schreef:

@igvfer schreef:

Ik zou de account er eens uitgooien en kompleet opnieuw beginnen met de instelling. Goed kijken naar de betrokken poorten, wachtwoorden, login is emailnaam@telenet.be  en niet emailnaam alleen.

Anders je internet login gebruiken dat is dat letterke met een aantal cijfers (recente klanten 2 letterkes en cijfers erachteraan)


Er was niets veranderd toen de problemen begonnen. 100% zeker dat alles correct is, ook de poorten. Heb het probleem ook met thunderbird waar zelfd niets binnenkomt en hij telkens van mail 1 terug begint, nog nooit probleem gehad ervoor. Tevens werkt mijn GSM ook ni meer, haalt geen nieuwe mails binnnen. Er komt wel op downloaden van x berichten maar geen nieuwe mails verschijnen. En er zijn er want online zijn ze te zien.



Blijf erbij. Account eruit gooien. Smartphone volledig afzetten. Opnieuw opstarten en account opnieuw configureren. Al zo dikwijls gedaan en het helpt (soms Gefrustreerde smiley)

En er is nooit iets aan de hand of veranderd maar dan heb je ook geen vragen of problemen. En nu is er wel iets veranderd. Door wie, wat of wanneer? Voor jou en mij een vraag.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Krijg in outlook constant 0x800cccdd

Wat gebeurt er als je de firewall of de e-mailbeveiliging van jouw antivirus-programma eens tijdelijk uitschakelt ?

 

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Krijg in outlook constant 0x800cccdd

 

Een oplossing die hier vermeld wordt is SCANPST.EXE

 

http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2010-outlook/outlook-2010-unable-to-sendrecei...

 

"I had this problem. The solution for me was to run the repair program scanpst.exe, which you will find in your Office 14 folder in Program Files"

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes