Beantwoorden
Tera
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Jij bent af! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

MS-Outlook 2016 probleem voor inkomende berichten

Ik sluit mijn vraag van 2023 af over het probleem voor inkomende berichten in Outlook en graag wil ik de mensen bedanken voor de tal reacties.
Nu toch goed om te weten het heeft mijn wel veel energie gevraagd maar het probleem is toch opgelost op de laptop met de pop3 account instel in Outlook
en het werkt lekker perfect maar de voorafgaande werken (hieronder) die uitvoerd zijn heeft niet mogen baten.
Windows 10.  Herstel met behoud van gegevens. Outlook resultaat  X
Beide HDD's met elk OS WinX gecontroleerd op bestanden en updates niets te merken beide Hdd zijn gelijk aan hoeveel bytes ٧   

MS-Office 2016 pro verwijderd als ook uit register en gereiningd.
MS-Office 2016 pro opnieuw install. Outlook resultaat  X 

Windows 10 opnieuw met een clean installeerd en ook MS-Office 2016 pro. Outlook resultaat ٧ 

Maar waar de fout percies was in het systeem is voor mijn een raadsel maar de aanhouder wint en app's werken.
Groeten.  


   

2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5869
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

MS-Outlook 2016 probleem voor inkomende berichten

@Tera 

Heel goed dat je een oplossing hebt gevonden voor je probleem. 

Misschien was het wel handiger geweest om je oplossing in de topic te plaatsen wat je dan toen gemaakt hebt. Dan had je daar je oplossing kunnen aanduiden en was het duidelijker geweest dat er een oplossing is. Nu weten andere Netweters die hetzelfde probleem ervaren niet of er een oplossing is maar meer belangrijker nog er is een oplossing. Misschien kan je zelf eens je topic erbij zoeken wat je dan toen gemaakt hebt dan kunnen we dit bericht er bij plaatsen en dan aanduiden als oplossing. Op die manier hebben andere die hetzelfde ervaren toch een oplossing en zien of het bij hun ook werkt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tera
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Jij bent af! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

MS-Outlook 2016 probleem voor inkomende berichten

Idd Patrick37 en dat was ook mijn bedoeling maar dat lukte mijn niet om aan de gesloten topic het bericht toe tevoegen.
Toch even bij melden het probleem op de oude laptop heeft een tijdje op pauze gestaan intussentijds kon de gebruiker  
zijn mails verder behandelen via webmail en dan tot dat het toestel is vervangen door een nieuwe en nu kan hij verder met Outlook.