24811
netweters
|
152859
antwoorden
|
20746
vragen
|
Deze melding krijg ik steeds opnieuw sinds ik mijn account terug moest instellen zonder verklaarbare reden...
Je hebt het dan over dit bericht neem ik aan?
https://community.telenet.be/t5/Smartphone/Probleem-mail-Huawei-P8-lite/m-p/26755
inderdaa, voor ik mijn account terug ingesteld heb kon ik alleen ontvangen. Nu heb ik mijn account verwijderd en kan ik dus niets meer... alle gegevens zoals poorten en dergelijke heb ik meerdere keren nagekeken en opnieuw ingevoerd met hetzelfde resultaat....
ik heb indertussen mijn wachwoord gewijzigd en zo terug geprobeerd, maar ik blijf dezelfde boodschap ontvangen. Via pc versturen lukt wel... Raadsel
Wat zijn de exacte instellingen die je gedaan hebt wat betreft uitgaande mail?
Server, poort, gebruikersnaam (niet de echte, laat gewoon weten of het een code is zoals a01234 of een e-mailadres), SSL enz.
Edit: Heb je ook al eens gekeken in Google Play of er geen update beschikbaar is voor de mail app?
Ik heb als server:smtp.telenet.be, poort 587, mijn a...... nr. En mijn pasw. Ingegeven en starttls.
Is dit correct?
volgens mij moet je voor je voor SMTP je email adres gebruiken om aan te loggen en niet je a-nr
@Keeperke schreef:Ik heb als server:smtp.telenet.be, poort 587, mijn a...... nr. En mijn pasw. Ingegeven en starttls.
Is dit correct?
@BertXL schreef:volgens mij moet je voor je voor SMTP je email adres gebruiken om aan te loggen en niet je a-nr
Neen, hoor. Zowel onder Windows (Thunderbird) als Android (Gmail) gebruik ik overal de gebruikersnaam en niet de e-mail. Maar e-mail zou in principe ook moeten werken (het wachtwoord moet uiteraard wel juist zijn).
Ik heb beiden al gebruikt, werkt niet. Ook al in exchange en gmail geprobeerd zonder resultaat...
@Keeperke schreef:Ik heb beiden al gebruikt, werkt niet. Ook al in exchange en gmail geprobeerd zonder resultaat...
Voor zo ver ik kan zien zijn het idd de juiste instellingen. Zie je het zitten om eens te testen met een andere mailclient? Namelijk deze:
K-9 Mail
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fsck.k9
Gewoon om eens te proberen en zien of die ook een foutmelding geeft. K-9 Mail is wat ze 'open-source' noemen en dus volledig gratis (normaal gezien ook geen reclame/ads).
Net even geprobeerd.... zelfde probleem... zelfde melding....
Ok, bedankt, doe ik!