Beantwoorden
wendy07
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mails komen niet binnen (ook niet in SPAM)

Vandaag ontdekt dat sommige mails totaal niet binnenkomen op mijn telenet adres - niet op smartphone en niet via webmail - De mails komen ook niet bij de spam terecht.

Als ik naar deze adressen zelf een mail stuur en ze antwoorden me dan komen deze wel binnen.

Het gaat nu over 2 mailadressen waar ik weet van heb. Het betreft info@... of noreply@... mailadressen. 

Iemand een idee?

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mails komen niet binnen (ook niet in SPAM)

@wendy07  Als ze antwoorden en het komt wel binnen dan antwoorden ze op een correct mailadres. Ik vermoed dat je correspondenten uw mailadres niet goed ingeven. Ze hebben er miscchien per ongelijk een spatie voor of achter gezet. Louitje@t*l*n*t.be is niet hetzelfde als Louitje @t*l*n*t.be. Zie je het verschil op het eerste zicht?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wendy07
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mails komen niet binnen (ook niet in SPAM)

Heb ik ook al gecontroleerd en dat is het niet. Mijn mail zit correct in hun adressenbestand. In het verleden kreeg ik wel hun mails toe...

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mails komen niet binnen (ook niet in SPAM)

@wendy07  en gebruiken hun ook webmail? Je kan eens vragen of ze via een andere mailclient eens kunnen sturen. Dan kan je kijken of de mails wel binnen komen. Kan ook bij hun aan de uitgaande mailserver zijn.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes