42187
netweters
|
18609
gesprekken
|
20102
vragen
|
Hoi!
Steeds wordt mail die ik krijg van Delphi Forums(notifications@mydelphi.com) in mijn Spam folder geplaatst. Telefonisch heb ik dit al gemeld en men zei dat de helpdesk daar niets aan kon doen. Twee dingen heb ik al gedaan: notifications@mydelphi.com in mijn adresboek gezet en ook verschillende e-mailregels gemaakt in mijn webmail om, als deze mails in de spamfolder terechtkomen, ze te verplaatsen naar m'n inbox. Ik heb zowel regels gemaakt op basis van afzender als op basis van woorden die stééds in deze mails voorkomen.
Die regels blijken soms te werken, maar dan maar voor enkele uren of dagen..Het is blijkbaar geen betrouwbaar systeem, het is alsof ik een tijdlimiet op die regels heb gezet.
Ook simpelweg in de spam-map aanduiden dat een van die bewuste mails géén spam is(dan gaat die ene wel naar de inbox), daar leert webmail niet van bij om toekomstige mails van die afzender niet als spam te beschouwen.
Kunnen jullie mij helpen om 1 bepaalde afzender NIET meer als spam te laten beschouwen door Telenet zodat de mails ervan gewoon in mijn inbox terecht komen ?
Mijn e-mailclient(Mozilla Thunderbird) geeft mij steeds de keuze om iets als betrouwbaar of onbetrouwbaar te beschouwen en leert bij van de keuzes die ik maak.
Alvast bedankt voor elke reactie!!
Wim Van Loock
Dat begrijp ik maar je komt steeds bij een doorgeefluik(en die mensen doen natuurlijk ook hun maar hun job) dat steeds de boot afhoudt. Dat je niet rechtstreeks met de technici kan communiceren begrijp ik, maar een antwoord dat steeds "er wordt aan gewerkt" betekent.....En dit terwijl je zélf als klant steeds je webmail en spambox in de gaten moet houden en elke fout apart moet melden(de techneuten hebben toch ook logs waar ze dat kunnen zien, nee?) Als klant had ik mij er veel beter bij gevoeld als men bvb. zei: "Onze technische dienst werkt er aan, uw mail zal gemonitord worden, maar dit gaat minstens 3 weken duren." Dan weet ik als klant ten eerste waar ik sta en moet ik niet zelf steeds m'n spambox gaan nakijken, en ten tweede zou ik me zo niet geërgerd hebben in deze situatie. Niet geërgerde klanten moet toch ook een doel van Telenet zijn, niet?.....
En inderdaad, het zal allemaal niet zo simpel zijn en nu zou het opgelost zijn dus....
Iets anders: je schreef: "Al heb ik ooit opmerkingen gekregen dat ik dat niet mag zeggen tegen een klant dat het wat langer kan duren en al zeker de reden niet."
Werk je dan bij Telenet of is dat in een andere context?
@Wimsomnia@ schreef:
Iets anders: je schreef: "Al heb ik ooit opmerkingen gekregen dat ik dat niet mag zeggen tegen een klant dat het wat langer kan duren en al zeker de reden niet."
Werk je dan bij Telenet of is dat in een andere context?
Ik ben met pensioen en kan en mag daar niets meer over zeggen.