Beantwoorden
Anja287
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Mappen verdwenen in alle browsers via Telenet Webmail

Sedert vandaag zijn bepaalde mappen verdwenen in telenet webmail.Dit zowel via edge,firefox als google chrome.Het gaat niet over mekaar opvolgende mappen(dus bv map letter b is weg,letter m staat er nog,letter v is weer verdwenen.Ik heb reeds alle cookies verwijderd,laptop heropgestart(meerdere malen).Laatste update was op 16/7 :van 16/7 tot 28/7 werkte alles normaal.Er staan geen updates meer in wacht.Beveiliging is in orde.Heb zeker zelf niets gewist.Kan iemand me helpen aub,dank

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: mappen zijn verdwenen in telenet webmail(alle browsers)

Tags (3)
0 Likes
5 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2262
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Mappen verdwenen in alle browsers via Telenet Webmail

Ze zijn vermoedelijk aan het werk aan de mailservers, geduld is dan meestal de oplossing.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Anja287
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Mappen verdwenen in alle browsers via Telenet Webmail

oef,als dit inderdaad het geval zou zijn,zou dat een pak van mijn hart zijn.Want zitten toch wel belangrijke mails tussen(anders bewaard men ze ook niet hé).Alvast ebdankt voor de reactie,ik houd u op de hoogte

0 Likes
Ex-Netweter
 

Mappen verdwenen in alle browsers via Telenet Webmail

@Anja287 

Als er dan toch zo belangrijke mails tussen zitten dan zou ik er voor kiezen om deze lokaal te bewaren. Een gewaarschuwd(e) man/vrouw is er 2 waard! (tegenwoordig moet het gender correct zijn hé).

Anja287
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Mappen verdwenen in alle browsers via Telenet Webmail

Zal ik voortaan doen.Heb vroeger nog gehad met emailprogramma's die plots crachten dat ik alles kwijt was.Dus werkte nu enkel via de 'telenet webmail ' omdat ik ervan uitging dat alles daar veilig stond.Niet dus...Zal voortaan de belangrijke anders bewaren,maar dat lost het huidige probleem uiteraard niet op.Is er echt geen mogelijkheid om die mails terug te vinden.Kunnen die dan zo,lukraak,gewist worden??alvast bedankt aan wie een oplossing kan/wil aanreiken

0 Likes
Anja287
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Mappen verdwenen in alle browsers via Telenet Webmail

Dossier werd aangemaakt bij telenet,men zou het onderzoeken en mij opbellen met antwoord/resultaat/oplossing.De man op het twittercontact,de dame die me opbelde voor de opening van het dossier:zeer correct,geprobeerd te helpen waar ze konden.Vandaag krijg ik een simpele sms "beste,er zijn mails verdwenen,als u dit niet was,kan u het beste uw wachtwoord veranderen".Tot zover de service nà aankoop én maandelijkse correcte betaling.Dat ze er niets meer zouden kunnen aan doen,had ik wel al langer door,maar een persoonlijk telefoontje hierover was toch wel het minste vind ik.Tenslotte ligt de fout niet bij mij,jammer

0 Likes