Beantwoorden
ElkeKindt
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Mijn mails zichtbaar op smartphone partner

Hallo 🙂
Sinds mijn partner de mail app heeft op zijn gsm, komen mijn mails daar ook in terecht. Nochtans staat mijn account er niet in.
Hoe komt dat hij mijn mails binnen krijgt? Hoe kan ik dat stopzetten?

0 Likes
1 reactie
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Mijn mails zichtbaar op smartphone partner

Je zal waarschijnlijk een alias hebben van zijn hoofdaccount (mail). Dan komen ze op beide mails binnen ook al zijn het verschillende adressen.

Hetgeen je kan doen is een andere gebruiker aanmaken voor jou in mijn Telenet en daar je e-mail adres terug aanmaken of je kan even naar de helpdesk van Telenet bellen om deze mail te laten overzetten naar een nieuwe gebruiker. Dit zou moeten volstaan.

We spreken hier natuurlijk alleen over Telenet mails, voor alle andere is dit natuurlijk niet zo 🙂

2 mogelijkheden: 

ga naar MijnTelenet

E-Mail>Mailbox beheren>Beheer de aliasen van je mailbox

En dan vul je een extra alias van je eigen mailbox in. Die mag dan natuurlijk nog wel niet bestaan. In dat geval komen de mails in dezelfde mailbox terecht als die van jou. (deze optie is nu actief voor jou e-mail adres.

- Voor een aparte mailbox (deze optie zou jij moeten kiezen):

MijnTelenet

E-Mail>Mailbox aanmaken>Gebruiker aanmaken

en dan vul je al de gegevens van jou in en klik je op volgende en doorloop je de volgende stappen.

Succes!

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.