Beantwoorden
Rubenpieters
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Nieuw account werkt niet

Hoi,

 

Heb net een account aangemaakt bij telenet. Hiervoor moest ik me ook hierop aanmelden. 

Ik heb ervoor met itsme een contract afgesloten, maar heb geen bevestiging via mail gehad of dit doorgaat. Als ik het opnieuw wil proberen via m'n aangemaakte account, gaat dit niet omdat ik een subgebruiker ben. Ik snap er niks van. Help Help 😞

 

Titel gewijzigd door Snne_ (mod) | Vorige titel: Nieuw account

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 6012
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuw account werkt niet

@Rubenpieters  

Je hebt een nieuw account aangemaakt voor de Netweters of voor 'mijn Telenet'? 

Via ITSME zal je geen contract hebben je hebt gewoon via die weg bevestigd om je ergens aan te melden 🙂 

 

Maar als je een account maakt voor 'mijn Telenet' moet je wel nagaan of je de hoofdgebruiker bent anders zal je inderdaad sub gebruiker worden. Enkel de persoon die de facturen betaald zal hoofdgebruiker zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rubenpieters
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Nieuw account werkt niet

voor alle twee een account aangemaakt. En ik heb nog geen facturen, dus weet niet hoe ik plots subgebruiker kan zijn. Dit is mijn eerste keer dat ik ook iets moet aanmaken om zelf te betalen, ben een volledig nieuwe gebruiker, mijn ouders zitten ook niet bij telenet. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 6012
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuw account werkt niet

@Rubenpieters 

Weet dat je voor de Netweters een 'apart' account kan aanmaken je bent trouwens ook niet verplicht hier te zijn als je een 'mijn Telenet' account wil aanmaken. Je Netweters account kan je wel aan je email adres van Telenet koppelen dat is mogelijk. 

 

Je bent dus net nieuwe klant bij Telenet en sinds wanneer heb je dan alles laten aansluiten? Want als je in 'mijn Telenet' een account aanmaakt dan is je account ook even direct erna actief. Kijk eens via 'mijn Telenet' of je wel de juiste gebruiker aangevinkt hebt. Want je kan er sub gebruiker zijn maar ook hoofdgebruiker. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rubenpieters
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Nieuw account werkt niet

Ik heb nog niks laten aansluiten, dit pas vanaf september. Ik heb dit geregeld zonder klant te zijn ( wel aangemeld met itsme) en ik had datum, plaats ingevuld wanneer ze moesten komen. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 6012
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuw account werkt niet

@Rubenpieters  

Zolang er dus geen aansluiting is kan je ook niet inloggen via 'mijn Telenet'. Dan is dat nog niet actief je dient daarvoor dus eerst je diensten te hebben daarna zal je hoofdgebruiker zijn. Dus dan is het logisch dat je sub gebruiker bent want je ziet ook geen diensten staan. Na de aansluiting zal je dus je diensten zien staan. 

 

Hier op de Netweters kan je je altijd aanmelden dat is ook voor mensen die geen klant zijn binnen Telenet. Dit is een forum van klanten voor klanten en zoals al gezegd je bent dus niet verplicht klant te zijn als je binnen dit forum een steentje bij wil dragen. Kennis en hulp is altijd welkom hier 🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes