Bedankt voor de tip @BertXL , maar dit blijkt niet te lukken. Ik krijg een vermelding ivm WIGO en dat ik een Telenet-login moet gebruiken. Ik ga daar niet in gaan knoeien, want voor je het weet stel ik de instellingen van WIGO in de war.
"Oplossing" : Ik heb een extra mailbox aangemaakt op mijn eigen account; we kunnen tegenwoordig toch 10 mailboxen aanmaken en ik kan de alias in de toekomst altijd verhuizen als het moet.
Een extra mailbox (met nieuwe aliassen) aanmaken is overigens heel omslachtig:
Mijn Telenet > Internet > Telenet-mailboxen > Kies je mailbox - nieuwe mailbox aanmaken > In feite maak je hier dan een nieuwe gebruiker aan en daarna moet je dit proces opnieuw doen en dan kan je de nieuwe gebruiker/mailbox selecteren om dan aliassen aan te maken.
Zelfs op de pagina van de Klantenservice moet je 2 pagina's bezoeken voor deze procedure:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/extra-telenet-mailbox-maken-op-telenet-internetabonnement/
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/extra-telenet-e-mailadres-maken-en-gebruiken/
Ik meen dat mailbox en aliassen aanmaken "vroeger" in één keer gebeurde.
Edit: Nog eens geprobeerd en nu lukt het wél om een gebruiker/mailbox aan te maken. Ik heb er eentje gemaakt met 2 aliasen.
Edit 2: Te vroeg geroepen: nu wil ik 2 aliassen bijmaken en dan kom ik terug in de situatie van de OP terecht. Ik kan een mailbox kiezen, maar geen knop om te bevestigen.
Misschien kan @Suzy dit eens nakijken als ze terug is, want dit is toch vrij irritant..
Edit 3: Voor het aanmaken van een nieuwe alias in deze nieuwe mailbox heb ik maar liefst 5 keer of meer moeten proberen voordat het lukte. Als dit vooruitgang is, laat mij dan maar in het verleden leven... >-)
Bjørn (sb) | Ere-Krak An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.' Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.