Outlook 2016 sync IMAP folder issue
Hi allen!
Sinds kort heb ik een probleem om mijn IMAP folder te synchronizeren.
Ik ben net overgeschakeld van outlook 2013 naar O365 (met outlook2016).
Ik heb alle instructies gevolgd op de website van Telenet om mijn mail adres te koppelen in Outlook2016.
Maar ook daar liep het niet vlekkeloos, steeds wanneer ik outlook open doe krijg ik vaak 'can't connect to server' issues.
Na enige tijd (en flink wat geduld) zijn er toch al enkele mail beginnen syncen in mijn inbox.
Maar nu wil ik de rest van mijn folders ook zien in outlook.
En daar loopt outlook geregeld op vast. Als ik kies voor 'IMAP folder syncen' en in het overzicht 'Query' uitvoer, hangt outlook vast.
Als ik dan na enkele keren op 'Query' klik, krijg ik meestal nog x aantal keer de foutmelding dat hij niet kan verbinden met de server, krijg ik een overzicht van alle folders (zoals ze ook staan in mail.telenet.be).
Als ik daar dan subscribe op enkele folders, loopt outlook weer vast...
Is er iemand die iets weet hoe ik dit kan verhelpen?
Ik heb ook een ipad waar alle mails gewoon netjes binnenstromen, dus het is niet dat ik mails niet kan lezen.
Maar het begint enerverend te worden dat ik dit niet gewoon op mijn vaste pc kan doen. (aangezien lange mails typen niet zo wenselijk is op een ipad)
Met vriendelijke groeten,
Maarten