Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Outlook Mailbox geblokkeerd door MS server?

Sinds vanochtend komen mijn emails van telenet niet meer binnen op mijn outlook.com account?

Deze automatische doorsturing is al lang actief en werkte feilloos tot daarstraks dus.

Volgens Telenet is er bij hen geen probleem maar zou de server van telenet mogelijk geblacklisted zijn bij MS waardoor deze mails niet meer aankomen.

Wat er met oude mails (waarvan ik uiteraard geen copies in de inbox van Telenet laat staan) gaat gebeuren kunnen ze mij niet zeggen.

 

Nog iemand met hetzelfde issue en/of mogelijke oplossing?

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: mail telenet wordt geblocked door MS server?

3 reacties
Pitou
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Outlook Mailbox geblokkeerd door MS server?

Ik heb dit probleem ook sinds deze ochtend. Ik heb mail forwarding van Telenet naar Outlook/Live account en ontvang dagelijks een 60 tal e-mail berichten op die manier. Sinds deze ochtend komen die niet meer binnen.

 

Wanneer ik email forwarding uitschakel, dan komen de berichten wel aan in mijn Telenet Webmail.

0 Likes
Pitou
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Outlook Mailbox geblokkeerd door MS server?

Probleem lijkt van de baan bij mij. E-mails die gisteren niet doorkwamen lopen nu binnen. Heb mail forwarding opnieuw ingeschakeld en lijkt te werken.

Ex-Netweter
 

Outlook Mailbox geblokkeerd door MS server?

Hier werkte het sinds vanochtend ook terug.

Telenet toch wakker geschud?

0 Likes