24745
netweters
|
152247
antwoorden
|
20682
vragen
|
Situatie is alsvolgt:
Ik probeer nu te achterhalen hoe en waar die mail forwarding is ingesteld.
Iemand tips?
Gevonden!
Naast de mogelijkheid om een forward in te stellen onder Instellingen > E-mail regels zit er ook een mogelijk onder Instellingen > Email waar je kan instellen om inkomende berichten door te sturen naar een ander e-mail adres.
Ik heb hier al sinds vanochtend hetzelfde probleem.
Bij telenet weten ze van geen issues, ik zou de enige zijn terwijl ik al getest heb met de account van mijn ouders en ook daar komen de forwards niet meer aan op hun outlook.com adres.
Dan maar chatten met technische dienst en kreeg ik onderstaand antwoord :
goed dat je ons contacteert. Enige tijd geleden was er een algemeen issue bij Hotmail, die onze mailservers blokkeerde. Dit zou intussen door Hotmail (outlook/Live, msn..) opgelost moeten zijn. Langs onze kant zouden er geen problemen zijn. Dit is ook een van de eerste meldingen die we hierover krijgen, waardoor dit vermoedelijk een issue bij Outlook/Hotmail gaat zijn. Kevin
Ik ontvang doorgaans een 60 tal e-mails per dag van HLN, Knack, De Tijd, etc. die van mijn Telenet email adres worden doorgestuurd naar de Outlook/Live account. Sinds deze ochtend kreeg ik niets meer binnen.
Als ik de doorstuur functie in Telenet webmail uitschakel, dan komen de e-mails van bovenstaande bronnen wel binnen op mijn Telenet webmail. Schakel ik die doorschakel functie in, dan komen ze niet meer toe op mijn Outlook/LIVE adres.
Er is dus wel degelijk iets gewijzigd aan de doorstuur/forward functie sinds deze ochtend.
De Telenet helpdesk was helaas geen hulp in deze kwestie. Dit zijn eerste lijns agenten die voor elk probleem een draaiboekje volgen maar echt diep of ver gaat dat niet. Het beperkte zich tot een test mail en een soort "reset" maar toen ik sprak over mails doorsturen, dan hoorde men het donderen in Keulen.