Beantwoorden
SJ10
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
TV-box / TV-app / telenttv.be Goed gevonden! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Outlook Problemen

Beste, Ik heb op mijn laptop Outlook 2016 geinstalleerd en mijn telenet account eraan gekoppeld, alles werkt prima.....maar telkens mijn laptop in slaapvalt of ik hem opnieuw heb opgestard, kan outlook geen verbinding maken met telenet server. Moet ik steeds opnieuw configureren wat betreft de instellingen.

0 Likes
6 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Outlook Problemen

Slaapstand en programma's die tijdgestuurd op het internet gaan is nooit een goed huwelijk geweest.

Opnieuw configureren is wel wat overdreven, outlook stoppen en herstarten zal wel voldoende zijn.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
SJ10
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
TV-box / TV-app / telenttv.be Goed gevonden! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Outlook Problemen

Bedankt voor de info, soms werkt dat en soms ook niet! 

 

Zoals nu werkt het weer niet: 

 

Nu krijg ik bijvoorbeeld ...er is een probleem met het maken van de verbinding met de server

 

en: 

 

Er is geen versleutelde verbinding met uw mailserver beschikbaar. Klik op volgende als u een niet-versleutelde verbindeing wilt gebruiken

 
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Outlook Problemen

Als het niet lukt met het herstarten van OUTLOOK dan zal je de laptop moeten herstarten.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
SJ10
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
TV-box / TV-app / telenttv.be Goed gevonden! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Outlook Problemen

Ook al meerdere keren geprobeerd....hervalt steeds.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Outlook Problemen

kijk ook eens in de instelling voor uw LAN of WiFi adapter of het vinkje weggenomen is dat toelating geeft aan Windows om deze adapter uit te schakelen om stroom te besparen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Outlook Problemen


schreef:

Nu krijg ik bijvoorbeeld ...er is een probleem met het maken van de verbinding met de server

 

en: 

 

Er is geen versleutelde verbinding met uw mailserver beschikbaar. Klik op volgende als u een niet-versleutelde verbindeing wilt gebruiken

 

Niet de eerste en wellicht ook niet de laatste keer dat ik hier problemen zie met Outlook (en beveiligde verbinding). In principe heb je betaald voor die Outlook, dus ik begrijp het wel als je die per se wil gebruiken. Als je echter klaar bent voor iets anders, dan zou ik Mozilla Thunderbird eens proberen. Die is gratis en beschikt o.a. over 2 spamfilters, eentje gekoppeld aan een spamlist (SpamAssassin, SpamPal, ...) en de andere een zelflerende. Mijn zus gebruikt deze onder Windows 10 en heeft slaapstand ingesteld. Tot nu toe heb ik daar nog geen klachten over gehoord.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes