Beantwoorden
Gatekeeper
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Star Wars Day Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Hallo,

Sinds vandaag krijg ik opeens een melding in mijn Samsung mail app dat ik mijn paswoord moet geven om in te loggen, maar als ik het intyp dan zegt hij "inloggen mislukt"

Screenshot_20230502-172715_Email.jpg

Screenshot_20230502-172733_Email.jpg

Screenshot_20230502-174410_Email.jpg

Nog iemand met dit probleem ?

Op 2 verschillende gsm's hetzelfde probleem.

De app heeft geen update gehad sinds februari ofzo, dus daar ligt het niet aan en via telenet webmail kan ik gewoon inloggen met hetzelfde paswoord. Dus ik denk dat telenet misschien iets heeft veranderd aan de server instellingen ofzo ?

Alvast bedankt.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Probleem bij inloggen email app Samsung

0 Likes
19 reacties
joker
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Om onze mails te kunnen ophalen hebben we een nieuwe account moeten aanmaken.

Denk u nu echt dat we dit opnieuw gaan doen? We hebben al miserie genoeg gehad met jullie slechte werking tegen een veel te hoge prijs.

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Als je niet geholpen wil worden moet je ook niet klagen over de prijs.

Ik geeft direct toe dat mijn reactie wat boers is.

joker
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

mijn reactie was een antwoord op Bjarne die doodleuk vraagt om de pandora account (die niet meer bereikbaar was door Telenet gepruts, we dienden een nieuwe telenet account aan te maken), eens opnieuw te testen

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Ja, dat klopt. Maar hoe wil je dat dit getest wordt? Enkel oudere (in de betekenis van vroegere) klanten kunnen zowel @Pandora als @telenet gebruiken. Als je de behoefte niet hebt, hoef je dat ook niet te doen. Persoonlijk weet ik niet of ik je eerste reactie juist begrepen heb. het gaat over: Om onze mails te kunnen ophalen hebben we een nieuwe account moeten aanmaken. Wat ik veronderstel is dat je in de mailapp van Samsung een account toegevoegd hebt. De toegevoegde account is dezelfde (het deel vóór de @) als die van uw pandora, anders zou je al uw mails verliezen. Of je de pandora account al dan niet gewist hebt weet ik ook niet. Als die er nog staat is het een kleintje om dat testen, als je dat wil uiteraard.

Of er hierover gepruts was bij Telenet weet ik niet. Men (iedereen, ik ook) heeft steeds de neiging om alle problemen die er zijn naar een zelfde oorzaak te verwijzen. Maar wees gerust, er zijn altijd wel ergen en in bepaalde omstandigheden problemen die niets van doen hebben met de huidige problemen met het nieuwe platform.

Ik vind de vraag van @Bjarne helemaal niet misplaatst. Zoals je weet bij een vraag een ja kan men krijgen.

0 Likes
joker
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Probleem bij inloggen met @pandora e-mail op Samsung

Iedereen is vrij om de vraag van Bjarne vanuit zijn referentiekader te interpreteren. Hierin verschillen we duidelijk.

Weet dat het niet voor iedereen even evident was om een nieuwe account aan te maken en opnieuw de juiste instellingen voor in en uitgaande mail terug te vinden.

En dit op meerdere toestellen. Voor mij was dit niet op één dag geflikt. Vandaar ...

 

0 Likes