Beantwoorden
DiBa
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Probleem met aanmaken nieuwe mailbox bij Telenet

Ik wil als hoofduser een nieuwe mailbox aanmaken (dus geen alias). In het scherm kan ik een "nieuwe mailbox aanmaken" selecteren en alle info van de nieuw aan te maken user invullen, maar ik raak niet verder.

 

Log ik opnieuw aan, dan zie ik de nieuwe mailbox niet staan. Kies ik in de drop down 'nieuwe mailbox aanmaken' dan kan ik in het volgende scherm de nieuw aangemaakte gebruiker kiezen. Ik krijg opnieuw alle info te zien, kies ik dan 'volgende' dan zie ik alleen een button 'emailadressen' en 'opties', kan er op klikken maar er gebeurt niks. Kan dus geen emailadres aanmaken op deze nieuwe gebruiker (en de mailbox verschijnt dus ook niet in het hoofdmenu).

Ik zie dat dit probleem vroeger reeds al gemeld is.

Heeft iemand hiervoor een oplossing of wat doe ik verkeerd ? 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: mailbox aanmaken probleem

0 Likes
3 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Probleem met aanmaken nieuwe mailbox bij Telenet

Ik heb juist ook even geprobeerd en ervaar precies hetzelfde probleem.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Probleem met aanmaken nieuwe mailbox bij Telenet

Er zijn helaas gekende problemen bij het aanmaken van een mailadres op een nieuwe mailbox. Hierdoor wordt het scherm niet correct weergegeven. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Je kan altijd contact opnemen met de klantendienst om het mailadres in jouw plaats te laten aanmaken: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/.

Probleem met aanmaken nieuwe mailbox bij Telenet

beste marianne, ik heb reeds contact gehad met 2 mensen van telenet en hebben het voor mij proberen in te stellen maar lukte hun ook niet. ze stelde voor een nieuw adres bij te voegen bij 1 ste gebruiker maar dit is niet wat het is. Ik en mijn partner willen onze mail gescheiden houden en als we dit doen komt alles in 1 mailprogramma binnen

0 Likes