Beantwoorden
angdavkev
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Telenet Webmail: 403 Toegang niet toegestaan

Bij mijn opa thuis geraak ik niet meer op de site mijn.telenet.be of de webmail.

Krijg steeds de melding:

"403 Toegang niet toegestaan"

"U heeft geen toestemming voor toegang tot deze pagina"

"Ga naar startpagina"

Als ik op de "ga naar startpagina" gebeurt er niks.

Ik heb een vermoeden dat mijn opa zitten knoeien heeft met het paswoord & nieuw paswoord aanvragen enzo.

Kan het zijn dat Telenet dan zijn toegang blokkeert tot hun sites bij verdachte handelingen?

Ik krijg de foutmelding op zijn pc met bekabeld internet & als ik via de wifi op mijn gsm probeer.

Wanneer ik via 4G probeer lukt het wel en krijg ik geen foutmelding.

Andere websites zijn gewoon bereikbaar.

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: 403 Toegang niet toegestaan

0 Likes
3 reacties
K-330
Experienced Veelweter
Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! WOW! De magic number!

Ja, het is mogelijk dat Telenet dat tijdelijk heeft gesloten, om geen verdere problemen te hebben. Het wordt ook afgesloten tegen hackers, maar in dit geval is het een bescherming om ergernis te voorkomen.

Effe gewoon de klantendienst bellen of via wats app en je legt het probleem uit.

https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/

Als je meer wilt weten wat code 403 is, misschien deze link:

https://www.thefastcode.com/nl-eur/article/what-is-a-403-forbidden-error-and-how-can-i-fix-it

Maar nogmaals, dit moet je best regelen met Telenet zelf en dan ben je ook wat geruster. Trouwens, een mens wordt ook dagje ouder hé...

angdavkev
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Ik had al eens gebeld naar de klantendienst, maar verder dan de modem herstarten kwam ik niet.

Was niet ter plaatse dus probeer ik volgende week eens opnieuw te bellen.

Dacht wel dat het zoiets zou zijn.. bedankt voor de extra info

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Als opa de eigenaar is van de verbinding, heeft hij niet geknoeid. Misschien is zijn verbinding onrechtmatig door iemand anders overgenomen. In dat geval alle verbindingen laten verbreken door Telenet en wachtwoord veranderen.

0 Likes