Beantwoorden
rainbowniagara
Freshman Weetjesweter
Berichten: 31
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Telenet Webmail werkt niet op iPad

hoi, sinds enige tijd kan ik geen Telenet webmail meer raadplegen via mijn iPad. Wel via mijn computer en Android.

Ik krijg telkens een melding"oeps er ging iets mis, probeer het later opnieuw". Dit keer op keer. Ik heb de webgeschiedenis leeggemaakt, maar zonder resultaat.

Wat zou het probleem kunnen zijn?

Bedankt alvast

 

Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: Telenet webmail

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Webmail werkt niet op iPad

@rainbowniagara  

Zelf gebruik ik de webmail niet ik heb dit gewoon geconfigureerd in mijn email cliënt om daar de emails op binnen te halen. Maar als je webmail opent via de webbrowser via safari dan zou ik eens een andere browser proberen. Kan zijn dat er daar iets mis loopt maar omdat ik het niet zelf kan ik het niet testen. Als je al een andere browser gebruikt dan safari dan is het natuurlijk het omgekeerde om te testen. 

 

Heb je misschien onlangs ergens een update gehad waardoor dit plots niet meer werkte? 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
rainbowniagara
Freshman Weetjesweter
Berichten: 31
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Telenet Webmail werkt niet op iPad

Het zal dan via een mailprogramma moeten gaan, vrees ik. Ondanks dat ik nog recent een update heb gehad, zit ik op IOS versie 12.5 en echt letterlijk elke webbrowser die ik nu naar aanleiding van uw tip heb willen  installeren, geeft een foutmelding dat IOS 13 of zelfs 14 vereist is. Dus jammer, maar toch bedankt

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Webmail werkt niet op iPad

@rainbowniagara  

Dan heb je nog een oud 'beestje' als je nog IOS 12 hebt. 

 

Hopelijk lukt het dan wel om met een andere email client te werken , om dus je email adres daar bij te voegen. 

 

Misschien dan toch eens tijd voor iets recents ?? aangezien je ook andere browsers niet kan gebruiken.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes