Beantwoorden
Mamalinda
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet e-mail en Hotmail samen ingesteld op iPhone

Ik heb plots een vreemd probleem. Ik heb een telenet adres en hotmailadres en had beide accounts geïnstalleerd op mijn iphone. Ineens kan ik geen mails meer versturen vanop mijn hotmailadres omdat het emailadres in mijn hotmailaccount veranderd is in mijn telenet adres???

De mails die naar mijn hotmailadres worden gestuurd komen wel nog binnen. Ik begrijp er niks van. Ik heb de hotmail account al verwijderd en opnieuw toegevoegd maar het hotmailadres veranderd steeds weer automatisch in het telenet mailadres...Wat is er loos?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet webmail vs Hotmail op iphone

0 Likes
9 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet e-mail en Hotmail samen ingesteld op iPhone

@Mamalinda 

Als je uw mail opstelt, kan je dan niet klikken op je van adres en kiezen tussen de twee adressen die op je toestel staan?

0 Likes
Mamalinda
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet e-mail en Hotmail samen ingesteld op iPhone

Neen niet meer. Er wordt twee maal mijn Telenet adres aangeboden. Terwijl op één van de twee accounts mijn Hotmail mails binnenkomen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet e-mail en Hotmail samen ingesteld op iPhone

@Mamalinda 

Als je naar de instellingen gaat van je account waar de hotmail binnenkomt, controleer daar een de smtp server (uitgaande mail). Ik vermoed dat die verkeerd staat.

0 Likes
Mamalinda
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet e-mail en Hotmail samen ingesteld op iPhone

Ik kan dat niet zien op dat account. zeer vreemd. Zou het een bug kunnen zijn van ios 14.3?

349C5FF5-A1E2-4E48-9CB7-2B5778A2AAD6.png

 

0 Likes
Mamalinda
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet e-mail en Hotmail samen ingesteld op iPhone

12310C18-FF3C-4616-AFB5-1288FBCC192D.png

0 Likes
Mamalinda
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet e-mail en Hotmail samen ingesteld op iPhone

F83400E0-684A-4269-AADB-ACDDF53AD8C5.jpeg

0 Likes
Mamalinda
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet e-mail en Hotmail samen ingesteld op iPhone

Heb je mijn volgende antwoorden gezien? 
ik heb dus geen toegang tot die hotmail serverinstellingen in de mail app...
ik heb mijn hotmail account al meerder malen geherconfigureerd en telkens veranderd die gebruiker opnieuw automatisch in mijn telenet adres maar raar genoeg komen de mails van hotmail wel binnen. ik kan echter enkel via mijn telenet adres antwoorden omdat hotmail niet (meer) in de keuzelijst wordt aangeboden.

Ik heb dan uit curiositeit de outlook app geïnstalleerd en daar werkt het wel correct.

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet e-mail en Hotmail samen ingesteld op iPhone

@Mamalinda 

Wat staat er achter Geavanceerd, als je daar op klikt?

0 Likes
Mamalinda
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet e-mail en Hotmail samen ingesteld op iPhone

Ik heb mijn hotmail account voor de zoveelste maal geherconfigureerd in de mail app, via de optie "anders" en nu is het weer oké. 

De outlook app heb ik nu opnieuw verwijderd van iphone want daar werk ik minder graag mee.

bedankt voor de moeite alleszins