Beantwoorden
luksmets
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Telenet-mailbox werkt niet meer

Heeft nog iemand dit probleem? Sinds 22/7 werkt mijn Telenet-mailbox niet meer. Ik kan wel berichten zenden, maar er komen geen berichten meer binnen. De afzenders krijgen ook geen foutbericht en gaan er dus vanuit dat hun bericht wel aankomt.
Ik belde sinds woensdag herhaaldelijk de Telenetsupport. Telkens zeggen ze me dat ze techniekers van de achterliggende dienst TBO zullen verwittigen, die me dan zouden contacteren. Maar na 6 dagen (4 werkdagen) is het probleem nog niet opgelost en heeft men zelfs geen contact opgenomen.
Is er een andere oplossing dan Telenet vaarwel te zeggen?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet-Mailbox werkt niet meer

3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@luksmets  En met welk programma werk je of is dit via webmail dat je werkt??

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/1500
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Ook ik heb de indruk dat er iets aan de hand is. Ik had al eens opgemerkt dat mails verdwenen waren voor een bepaalde datum. Maar ik dacht zelf een fout gemaakt te hebben. Maar nu merk ik dat ik plots mails kwijt ben van een 14-tal dagen in juli. Maar nu zijn ze er terug.

Ik merk eigenaardige gedrangingen. Ik gebruik als mailclient outlook 365 en mijn Ipad, alles via IMAP.

Ik hou het nauwlettend in het oog.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luksmets
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Outlook op PC, Gmail-app op smartphone. Maar ook via webmail komt niets meer binnen. Ik heb vandaag met Outlook heel wat grote mails verwijderd. Via webmail zie ik dat de mailbox van 91% naar 75% is teruggevallen. De synchronisatie werkt dus prima.