Beantwoorden
TELENJET
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi!

Telenet webmail : unwanted of spam

Hallo,

 

Bij telenet webmail heb je bij 'acties' onder andere de keuze tussen unwanted of spam.

Maar wat is nu eigenlijk (technisch) het verschil tussen die twee?

 

Maw wat klik ik best aan om te voorkomen dat deze ongewenste spam en alles met de zelfde domeinnaam nog binnenkomt.

 

Bedankt voor de info

 

0 Likes
16 reacties
Doggy
Professional Weetjesweter
Berichten: 50
Smile! De vlam zit erin. On a roll... Tien op tien!

Telenet webmail : unwanted of spam

Doe ik niet open. Deze nacht 65 spammails in mijn spamfolder kan ik moeilijk nog normaal noemen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet webmail : unwanted of spam


@Doggy  schreef:

Doe ik niet open. Deze nacht 65 spammails in mijn spamfolder kan ik moeilijk nog normaal noemen.


Telenet is verplicht om alle mail die aan u geadresseerd is te bezorgen. De spamfilter kan alleen maar aanduiden dat een mail waarschijnlijk spam is. Immers ook mail die geen spam is kan gemerkt worden als spam.

Als gebruiker kan je in de webmail van Telenet regels instellen. Een regel is om mail gemerkt als spam te verplaatsen naar de spam folder. Het is en blijft uw verantwoordelijkheid wat er met die spam moet gebeuren. Je kan als regel opgeven dat spam moet weggegooid worden. Dan zal je geen mail meer zien die gemerkt is als spam. Je zal nooit een mail zien die je een niet spam mail is maar die toch gemerkt werd als spam. Als dat een belangrijke mail is voor u, heb je ook geen recht van klagen, jij hebt dan immers de beslissing genomen van weggooien.

Een weggegooide mail zie je nergens. Een gewiste mail kan je nog terugvinden in de prullenbak.

0 Likes