Beantwoorden
micheld
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Thunderbird

Bij Thunderbird kan ik alias niet bij imap krijgen zonder een nieuw account te maken. Kan het anders?

0 Likes
2 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

Thunderbird

Om mails voor die alias te ontvangen moet je niets doen die komen toch mee met de mails voor de hoofdaccount.

Als je mails wil verzenden onder die alias dan heb je een account nodig maar voor zover ik weet is dit zo in alle mailprogramma's die ik ken.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Thunderbird

Een alias is krek hetzelfde als het oorspronkelijke mailadres. Het blijft dus dezelfde mailbox en je kan alleen een mailbox account aanmaken in elk mailprogramma.

Dus alias1@ telenet.be en alias2@telenet.be en alias3@telenet.be tot 5 aliasssen komt allemaal in dezelfde mailbox. Dus heeft het geen zin om een 2e account aan te maken.

Het heeft wel zin als je een 2e mailbox aanmaakt bij Telenet met daarin dat mailadres en je kan eventueel wel hetzelfde paswoord gebruiken en dan kan je een imap account maken in je thunderbird.

dus mailbox 1 kan 5 mailadressen (aliassen)hebben

mailbox 2 kan ook 5 mailadressen (aliassen) hebben

In thunderbird heb je dan 2 accounts nodig voor mailbox 1 en voor mailbox2

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes