Beantwoorden
A094798
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! Pageturner! It's your fourth party! It's your third party!

Waarom altijd opnieuw inloggen op Webmail?

Ik moet steeds opnieuw inloggen in webmail de laatste 2 dagen.Wat is er aan de hand?

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Webmail Telenet moet steeds opnieuw inloggen

0 Likes
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

Dit eigenlijk de normale manier van werken. Het is natuurlijk mogelijk dat je browser het inloggen in de achtergrond deed en nu niet meer doet omdat er iets gewijzigd is in je PC.

Mogelijke oorzaken: opkuis in de browser zelf, instellingen van browser verandert, andere browser, opkuis programma zoals CCleaner gebruikt....

Telenet heeft iets verandert aan het inlogscherm. Je zal dus je browers moeten leren om om te gaan met dit scherm.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Johan60
Freshman Beetjesweter
De kop is eraf!

Ik moet de laatste dagen ook telkens opnieuw mijn paswoord ingeven om in te loggen bij webmail.

"Telenet heeft iets verandert aan het inlogscherm. Je zal dus je browers moeten leren om om te gaan met dit scherm."

Hoe kan ik mijn browser (Microsoft Edge) instellen om het paswoord te onthouden zodat ik niet telkens meer mijn paswoord moet ingeven om in te loggen?

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Microsoft Edge heeft donderdag een update gekregen kan daar aan liegen

https://support.microsoft.com/nl-nl/microsoft-edge/wachtwoorden-onthouden-of-wissen-in-microsoft-edg...

0 Likes