Beantwoorden
Aimé
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party!

Webmail regel instellen op basis van 'Antwoorden aan'

In de hoofding van de mails staat:
Van:
Aan:
Antwoorden aan:

Als ik in de E-mail regels de Spam wil verwijderen, vindt ik volgende mogelijkheden :

Van
Aan
Cc
Aan of Cc
Onderwerp
Bericht
Grootte
Datum
Berichtinhoud
Bijlage
Leesbevestiging
Adres in
Agenda
Sociaal
Koptekst met naam

Nergens wordt 'Antwoorden aan:' vermeld en spijtig genoeg is dit de enige mogelijkheid om van die vervelende spam af te geraken.

Heeft er iemand hier een oplossing voor?

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Spam verwijderen

0 Likes
4 reacties
NV1
Ex-Moderator
Ex-Moderator
Berichten: 28
Topicvreter! Topicwurm! Say what?! On a roll...

Webmail regel instellen op basis van 'Antwoorden aan'

Dag vrienden! Is er iemand die Aimé kan helpen bij z'n vraag? 

 

Merci!

 

Nicolas 


Nicolas | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail regel instellen op basis van 'Antwoorden aan'

@Aimé 

Uw opmerking is terecht je kan geen regel maken op basis van Antwoorden aan.

Het enige wat je kan dien is webmail instellen dat er geen bijlagen automatisch gedownload worden en de betrokken mail als spam markeren zonder deze te openen. Dat allemal in de hoop dat na een paar weken de mail automatisc in spam komt of dat je die lails niet meer kijgt.

 

@Suzy  Het veld Antwoorden aan zou ook moeten kunnen geselecteerd worden in de regels van webmail. Mag ik opmerken dat de webmail dat veld ook gebruikt bij het toevoegen van een externe account. Mails van de externe account bevatten in Van het e-mailadres van de interne account, bovendien hebben deze mails een extra veld Antwoorden aan.

Aimé
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party!

Webmail regel instellen op basis van 'Antwoorden aan'

Bedankt janne_man.  Het gaat hier wel om spam mails zonder bijlagen. Met de spam filter ingeschakeld komen ze wel in de spamfolder terecht maar, ik ben het beu om dagelijks zo'n 40-tal mails te moeten overlopen om ze vervolgens te verwijderen. Daarom wou ik de spamfilter uitschakelen en terug bepalen welke mails ik wil ontvangen.  Persoonlijk vind ik dat telenet hier een oplossing zou moeten voorzien.

Alleszins bedankt voor uw antwoord

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail regel instellen op basis van 'Antwoorden aan'

@Aimé 

Ik zou die spam niet dagelijks verwijderen. Laat die staan en na een maand of zo maak je de spamfolder eens leeg.

Als je een mail krijgt die opgemaakt is in html (de meeste mails tegenwoordig) zie je niet altijd dat er geen afbeelding van 1 pixel in weggemoffeld is. Deze afbeelding zie je niet, maar door die (onbewust) binnen te halen weet de spammer dat je zijn berichten leest en  nog veel meer (wat er allemaal mee binnengehaald wordt, kan je hier lezen).

0 Likes