Beantwoorden
gekko
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Jij bent af! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Webmail-regel moet steeds opnieuw geactiveerd worden

Als ik het goed voor heb, wordt bepaalde spam door Telenet meteen ondergebracht bij Spam mails.

Als ik dan deze spam automatisch wil laten "opruimen" uit de spam-folder, maak ik er een regel voor op.

vb: een nieuwe regel opstellen :

"van" "bevat" "@hellyes" ,

dan bij : voer de volgende handelingen uit :

"naar map verplaatsen" "prullenbak"

dan "OK"

& dan bij "regels activeren" : de map SPAM aangeven & op "OK".

De regel wordt nu uitgevoerd op de map SPAM.

Nu is het probleem dat deze regel non-sticky is : maw je moet deze telkens opnieuw bevestigen bij "regels activeren".

Is er een mogelijkheid om dergelijke regels steeds actief te krijgen zonder iedere keer opnieuw te moeten activeren ?

Idem dito bij het aangeven "wegwerpen" van mails uit de spam via een regel.

Telenet zou dit intern kunnen

0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Webmail-regel moet steeds opnieuw geactiveerd worden

@gekko 

Wordt uw spammap niet automatisch opgeruimd?

Bij mij is de oudste mail in de spammap van 30 juni. Alle oudere zijn zonder verandering van de instellingen verdwenen. Waarom wacht je niet gewoon tot ze verdwijnen.

Je kan ze ook eens per maand, als dat gewenst is, alles selecteren en gelijk deleten. Geen gepruts met regels.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
gekko
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Jij bent af! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Webmail-regel moet steeds opnieuw geactiveerd worden

@louishufk 

is ook een idee. Ik heb nog nooit 1 maand gewacht, maar zal dit eens uitproberen.

thnx

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail-regel moet steeds opnieuw geactiveerd worden

@gekko 

In de  webmail van Telenet worden regels enkel automatisch uitgevoerd op de in box.

gekko
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Jij bent af! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Webmail-regel moet steeds opnieuw geactiveerd worden

@janne_man 

Telenet zou dit toch ook meteen kunnen implementeren op de andere mappen. Dan is het "probleem" ook meteen opgelost.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail-regel moet steeds opnieuw geactiveerd worden

@gekko 

Zo simpel is dat niet.

 

Webmail is een e-mail client waar Telenet een licentie op heeft. Eigenlijk is die client Zimbra. De aanpassingsmogelijkheden die Telenet heeft zijn beperkt. Echte verwerkingsfouten zullen opgelost moeten worden door de eigenaar-licentiehouder van Zimbra.

 

Los daarvan, probeer de logica van de e-mail te begrijpen. Alle e-mail komt binnen in de In box. Moet er iets automatisch gebeuren dan is het binnenkomen in de In box het moment om tot actie over te gaan. Regels die niet uitgevoerd kunnen worden tijdens het (willen) binnenkomen in een folder vereisen een andere logica.

0 Likes