24761
netweters
|
152506
antwoorden
|
20714
vragen
|
Kan ik Webmail zodanig instellen dat mails na een bepaalde tijd (vb 3 mnd) automatisch verwijderd worden, maar wel in Windows Live Mail behouden blijven?
Ik veronderstel dat dit ergens via instellingen moet, maar vind het nergens terug.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ahnee, Principis?
Bij Outlook Express, Windows Mail en Windows Live Mail staat deze optie onder tabblad Accounts, knop Eigenschappen, tabblad Geavanceerd. Bij Outlook 2010 en 2013 kan dit worden ingesteld via tabblad Bestand, knop Accountinstellingen en bij eerdere versies van Outlook via Extra, E-mailaccounts, knop Volgende. Selecteer hier het betreffende account, knop Wijzigen, knop Meer instellingen, tabblad Geavanceerd.
Daar kan je normaal de betreffende optie vinden om na 90 dagen de mail van de server te verwijderen.
@Principis
En wat is er dan mis met Windows Live Mail? Werkt prima hoor 🙂
De aankoop van MS Office incl. Outlook paste net niet in mijn "bescheiden" budget.
@ Talen
Gevonden!!!
Als ik nu de tijd instel op 15 dagen veronderstel ik dat de mails na 15 dagen enkel uit Webmail zullen verdwijnen en niet uit mijn Windows Live Mail. Of heb ik het verkeerd voor?
@ Karo: dat heb je volledig kuist.
@ principis: ik probeer outlook en co zo ver mogelijk links te laten liggen. Liever thunderbird 🙂
@ Talen
Bedankt voor je hulp! Uitgeprobeerd en Webmail is netjes opgekuist terwijl de mails die ik wil behouden inderdaad in Windows Live Mail blijven zitten.